Ik weet het niet meer

Heeyy meiden

Een tijdje terug had ik al een bericht geplaatst over een jongen die een vriendin heeft maar toch met mij flirt. We zijn nu al een tijdje verder en ik weet niet wat ik moet doen. Hij flirt nog steeds met mij en het lijkt alsof hij me leuk vind. Zijn beste vriend vroeg ook aan mij of ik hem leuk vind toen zei ik nee en toen zei hij oké dan niet. Later vroeg mijn vriendin dus aan hem of hij mij leuk vind omdat zij dat denkt. Toen zei hij dat hij me wel leuk vind maar niet leuk genoeg om zijn vriendin te dumpen. Ik vind dit heel erg lullig tegenover zijn vriendin. Zij weet helemaal van niks. Het lijkt ook alsof hij zich totaal niet schuldig voelt als hij met me flirt of zo. We staan ook na school af en toe te praten en soms in de pauze gaan we van het schoolplein. En dan maken mensen altijd opmerkingen omdat ze denken dat we wat hebben terwijl ze weten dat hij een vriendin heeft. Vorige keer toen we in de pauze ff naar de winkel gingen zaten we te praten en toen keek hij me aan en het leek alsof hij me wou zoenen maar ik deed alsof ik het niet Door had en keek weg. Ik voel me zo schuldig tegenover zijn vriendin en weet niet wat ik moet doen. Want al zeg ik tegen hem dit kan niet, zegt hij dat het mijn probleem is. Ik durf ook niet aan hem te vragen of hij echt verliefd op me is of dat hij me gewoon ziet als een goeie vriendin. Ik ben echt ten einde raad. Mijn vriendinnen zeggen dat ik gewoon moet wachten tot hij eindelijk zijn vriendin durft te dumpen, want ze denken dat hij me leuk vind. Maar ik zelf vind gewoon dat er nu verandering moet komen in de situatie. Hoop dat jullie mij hierbij kunnen helpen. Xx

Als ik jou was zou ik proberen deze jongen uit je hoofd te zetten. Het feit dat hij zo openlijk met jou flirt maar niet het lef heeft om zijn vriendin te dumpen/jou zo aan het lijntje houdt zegt denk ik al genoeg over het soort persoon dat hij is. Ik neem aan dat jij het verschrikkelijk zou vinden als hij dit bij jou zou doen in ieder geval.

Mocht je echt zo verliefd op hem zijn dan raad ik je aan om aan hem te vertellen dat hij een keuze moet maken. Laat zien dat je zelfrespect hebt en dat je niet met je laat spelen. Mocht hij dan toch voor jou kiezen, dan zou ik maar wel voorzichtig zijn als ik jou was :flushed:

Ik zou proberen afstand van hem te nemen. Een jongen die zo gemeen doet tegen zijn vriendin en zo gewetenloos is wil je niet in je leven denk ik. Wat nou als hij straks wel zijn vriendin dumpt voor jou? Wie zegt dat hij niet hetzelfde bij jou gaat doen?

Thnx voor de reacties xx

waarom vind je het lullig dat hij met jou flirt?
Als jij daar verder niet op in gaat is er geen probleem toch? Hij heeft duidelijk aangegevdn dat ie nooit zijn vriendin zou dumpen voor jou.
Flirten mag af en toe wel toch? Ik ken echt geen enkele andere boy met vriendin die niet af en toe een opmerking maakt die eigenlijk niet kan.
misschien verbeeld je jezelf ook wel wat.