Ik weet het niet meer..

Hee,
Al een tijdje ken ik een jongen, en hij is super aardig en lief enzo. We praatte eerst bijna niet op Whatsapp, maar sinds de zomervakantie (4/5 weken geleden) praten we ineens super veel. Gewoon over van alles en nog wat. Nu was het zondag zo’n feest, en toen heb ik echt veel met hem gepraat, en hij pestte me gewoon op een leuke manier.
Op Whatsapp stuurd hij ook altijd als ik of hij gaat slapen ‘xx’ of een smiley met ene kusje. Ik vind hem echt heel leuk, alleen hij is een beetje een boer, dus nogal bot. Ik ken hem trouwens via een vriend.
Maar zaterdag zie ik hem waarschijnlijk weer. Wat kan ik het beste doen? Vertellen dat ik hem wel zie zitten ?

xxx

Op je af laten komen

Ja dat doet hij sowieso wel. Ik bedoel hij zei dat ik wel echt moest komen zaterdag en van het weekend kwam hij ook steeds naar me als ik alleen stond.

Ik bedoel als je hem zaterdag ziet, het gewoon op je af laten komen. En niks overhaasten want je praat pas 4/5 weken. :slightly_smiling_face:

Oh zo! Ja ik snap het wel, maar ik ken hem al wel langer hoor :wink:. Maar ik hoop dat t goed afloopt haha

Hoop het ook! Succes

Zoals al werd gezegd. Gewoon niks overhaasten en maar zien wat er gaat gebeuren.