ik sta voor de keuze om contact met jeugdzorg op te nemen, maar op de een of andere manier durf ik niet.
ik wil weg, ik word compleet gek hier. Maar toch durf ik niet. Bang dat het ‘mislukt’ en ik alleen maar meer problemen krijg.
Zou je misschien je verhaal met ons willen delen, wat er is gebeurd, waarom je dat wilt, etc? Dan kunnen we je misschien helpen, want nu is het best onduidelijk. Of wil je het echt privé houden?
Ik wil echt niet vervelend komen doen. Maar dit is nu zo ongeveer het 4e of 5e topic over precies hetzelfde onderwerp in een maand. Je zou 1 van je vorige topics kunnen uppen, of het advies aannemen wat je daar hebt gekregen.
ernstige psychische en emotionele mishandeling.
het is al zo’n 6 jaar aan de gang, vanalles geprobeert maar zie geen andere uitweg meer.
van mij?
Idd, ik herinner mij ook nog je vorige topics. Tenzij je die hebt laten verwijderen had je die idd kunnen uppen.
ja. sorry snap ik.
het komt soms met vlagen dat ik echt helemaal instort en dagenlang huil.
ik probeer alleen een oplossing te vinden. sorry
Ah, wat rot voor je zeg, je mag me altijd noten!
En ik wil even zeggen dat ik dat echt niet normaal vind, 6 jaar vind ik best lang… En hoe oud ben je?
http://forum.girlscene.nl/forum/lifestyle/16-en-uit-huis-307802.msg275921899.html#msg275921899
http://forum.girlscene.nl/forum/lifestyle/negeren-306497.0.html
http://forum.girlscene.nl/forum/lifestyle/uit-huis-als-je-15-bent-305108.0.html
Met deze erbij 4.
bijna 16
ohja, sorry. merk helemaal niet dat ik er zoveel aanmaak.
Het was niet verkeerd bedoelt ofzo En als je opgenomen wordt gaat het alleen maar beter met je gaan. Je krijgt hulp, word begeleidt en als ze merken dat je naar beneden gaat helpen ze je onmiddellijk.
Nee, dat maakt mij persoonlijk ook niet uit, alleen denk ik dat behalve een beetje begrip en steun niet veel nieuws uit nog een topic krijgt. Dan kun je beter 1 topic aanhouden waarin je een beetje alle ins en outs post. Dan kunnen er daar ook mensen met je mee blijven denken, terwijl mensen nu de situatie niet weten, en je dan opnieuw moet gaan uitleggen terwijl het in die andere topics al staat.
Helemaal niet om boos over te komen ofzo hoor, leek me alleen handiger.
Nog ongeveer 2 jaar tot je uit huis mag dus. Hm, lastig. Ik weet dat dit debiel klinkt, maar heb je met je ouders/verzorgers hierover al gepraat? Maar dan echt heel serieus en zonder ruzie, etc. En heb je iemand, een vriendin of familielid, waar je het even kwijt kan of kan verblijven? Nou ja 2 jaar bij een vriendin is misschien wel lang, een familielid dan?
Als ik in jouw situatie zat zou ik dit ook moeilijk vinden om te beslissen, aangezien jeugdzorg nogal moeilijk kan doen en zich met bijna alles kan bemoeien.
Begrijp me niet verkeerd, ik vind deze situatie echt heel naar voor je, maar wat je met dit topic wil zeggen had je bijvoorbeeld ook in het wwjneek-topic kunnen plaatsen. Of wat Niceleanth zegt, dat je alles in 1 topic post.
geloof me jeugdzorg brengt je in heel veel gevallen nog veel dieper in de shit
hmm? hoe bedoel je?
Misschien moet je juist vertellen waarom, want met alleen die reactie maak je haar alleen maar onzekerder om opgenomen te worden…
Ik denk dat ze dit bedoelt.