Ik weet het niet meer

Hoi allemaal,
Ik ben helemaal de weg kwijt en ik hoop dat jullie mij jullie mening willen geven en wat jullie zouden doen.
Ik ben/was 1 jaar en 2 mnd samen met mijn vriend (beide 17) we zijn donderdag terug gekomen van vakantie met mijn ouders. Mijn vriend heeft autisme en vind het dus erg moeilijk om contact te maken met mensen die hij niet kent, zo ook mijn familie. Ik dacht dat dit met de vakantie wel los zou komen maar dit was niet zo. Bij mij is hij veel socialer dan als mijn familie er bij is en omdat mijn familie er nu de hele tijd bij was begon ik me aan zijn gedrag te ergeren (niks zeggen veel telefoon etc). Ik had al langer mijn twijfels kmdat praten over ergenissen of onze relatie niet te doen is. Ik heb een keer staan schreeuwen en huilen omdat ik gewoon geen reactie kreeg (mnd voor de vakantie begon dit ongeveer). Vrijdag heeft hij zich als n zak gedragen we hebben hooguit 20 woorden gewisseld en ik heb hem daarna gebeld met wat er nou was omdat hij dat persoonlijk niet wilde zeggen. Hij zij dat hij de hele dag zo heeft gedaan omdat hij baalde dat we zo weinig met zn 2en hadden gedaan in de vakantie. Ik ben boos geworden om alles waar ik mee zat en had van te voren besloten dat ik het uit zou maken. Dit heb ik gedaan maar hij zegt dat hij zo graag een nieuwe kans wilde omdat hij eerder niet inzag hoe belangrijk dit alles voor mij was. Sinds ik het uit heb gemaakt (en tijdens) ben ik voornamelijk aan het huilen. We wonen op 1 u trein van elkaar weg, hij doet n mbo studie nu en ik ga komend jaar studeren. Alles wordt anders en ik denk dat ik dat liever zonder relatie doe. Maar aan de andere kant wil ik hem toch niet kwijt. Morgen komt hij langs om te praten en om eigenlijk afscheid te nemen als ik hem geen kans wil geven omdat we vrijdag geen goeie dag hebben gehad en ik m de hele dag niet heb aangeraakt. Wat zouden jullie doen?

Dank voor t lezen

Sorry maar als hij zich als zn zak gedraagd dan kan je het beter uitpraten en hem laten gaan

Dat was 1 dag…

Hee meis !

Heel erg vervelend allemaal! Ik snap dat het moeilijk is voor hem om te praten maar zeg tegen hem dat je eerst goed met hem wil praten ! Vertel wat je dwars zit en ook dat je misschien niet naar een nieuwe studie wil gaan in een relatie, misschien dat jullie doormiddel van praten nu eruit kunnen komen ! een jaar en een 2 maanden is geen korte tijd ! Wel moet je je afvragen of je hem echt nog wel een kans wil geven, maar aangezien je er toch heel erg mee zit twijfel ik eraan dat je hem niet meer als je vriend wil zien. Vakantie is altijd anders als in het echt en helaas gaan meestal na vakantie de meeste relaties uit elkaar ! Ik kan alleen maar zeggen denk er goed over na! en neem geen overhaaste beslissingen want hij betekent blijkbaar wel heel veel voor je!

Heel veel sterkte morgen sowieso wat de uitkomst ook mag zijn!