ik weet het niet meer...

heey x

ik zit ergens mee maar het word een best lang verhaal dus sorry en alvast thanks voor het lezen…

ik heb echt een probleem… ik heb nu al 5 en half maand een vriendje, maar ik voel eigenlijk bijna niks meer en nu weet hij dat ook… hij weet het nu 3 dagen en ik moet een keus maken uitmaken of doorgaan, want zo kan het niet langer blijven…
we praten er nu al 2 dagen over op whatsapp over hoe het nu verder moet maar dat weten we dus niet,
maar ja… het is een grote kans dat ik het wil uitmaken maar toch vind ik het er moeilijk… want ik moet kiezen tussen hem of mezelf, want als ik het uitmaak dan doe ik hem pijn, maar als ik het aanlaat voel ik mezelf kut…

ik heb dit ‘‘geen gevoel’’ gevoel al 2 weken dus gewacht tot het beter word heb ik al gedaan maar het liep eigenlijk alleen maar af…
alleen het grootste probleem is… het is nu weekend en vanavond geef ik een feest waar hij voor uitgenodigd is en volgende week gaan we met de klas naar parijs… dus ik heb geen gelegenheid om het uit te maken… op het feest vind ik een beetje lullig… want het moet een leuk feest worden… en volgende week in parijs vind ik nog zwakker… omdat het dan een hele leuke week zou moeten worden…
maar ik kan ook niet wachten tot na parijs… omdat het dan nog erger is voor ons om elkaar te zien omdat we niet weten hoe we verder moeten… ik kan het wel op Whatsapp doen maar ja dat is natuurlijk ook erg lullig :s

ik zit hier echt mee en we voelen ons er allebei heel erg rot om :frowning_face:
dus ik hoop echt dat jullie me kunnen helpen

x sorry voor het lange verhaal hopelijk snappen jullie het een beetje :flushed:

Als hij toch al weet dat je geen gevoel hebt, waarom dan wachten met uitmaken?

omdat ik niet weet wanneer ik het uit moet maken… het liefst wil ik dat vandaag voor het feest doen maar dan kan het alleen maar via whatsapp omdat ik hem niet meer zie

Probeer hem toch vandaag nog te zien. En anders doe je het op het feest.

vandaag gaat niet meer lukken hij woont ergerns anders en ik ga iets doen… maar is het niet een beetje lullig op het feest? :blush: ik bedoel stel dat die moet huilen en naar huis wil enzo…

aahw :frowning_face: en hoe moet ik het dan aanpakken…?

jaa indd, ik zie em dan maandag weer maar dan gaan we naar parijs dus…