Hallo allemaal,
Begin van het jaar 2014 had ik hier ook al iets gepost. Nu word ik inmiddels niet gepest ! Mijn cijfers zijn wel vreselijk door black-outs. Nu is het zo dat mijn rapport bestaat uit 7 tekorten en een 5,3 gemiddeld. Het is niet dat ik niet leer. Integendeel ik leer teveel. Ik heb voor een engels proefwerk de dag van te voren 5 uur geleerd en ben een week van te voren met 1 uur. In totaal had ik dus 10 uur geleerd. Mijn mentor/engels docent was hier boos over. Ze zei dat ik niet zoveel moet leren en dat ik het echt moet halveren want ze is nu bang dat ik nog een keer letterlijk instort of gewoon echt in een dip kom. In de klas is er niemand die mij komt helpen. Ik heb er geen vrienden. De laatste tijd verstop ik me ook ergens in de school zodat ik in me uppie kan leren. Tot nu toe heeft geen docent me gezien. Ik heb faalangst en word ermee geholpen. Het gaat met hele kleine stapjes vooruit. Ik weet dat faalangst geen excuus is. Op dit moment sta ik dus zo dat ik moet blijven zitten/ van school gestuurd worden. Dat laatste wil ik echt niet. Met 3 leraren praat ik na hun les nog een kwartier. Vaak met veel emoties van mijn kant. Hun vinden dat ik het kan en dat ik me al heel erg bewezen heeft. Degene die me helpt met mijn faalangst vind ook dat ik het kan. In totaal weet ik van 6 van mijn 10 leraren dat ze graag willen dat ik overga of blijf zitten. 1’tje zegt dat hij wel in me gelooft maar dat ik me nog even dit laatste gedeelte goed moet bewijzen. 1 van die 3 leraren waar ik veel mee praat is mijn mentor. Die zegt dat ik het echt kan en dat ze alle vertrouwen over me heeft. Ze heeft gezegd dat de conrector me ook nog een jaar extra wil geven. 1 van die andere 3 leraren waar ik mee praat is mijn wiskundeleraar en hij vindt dat ik het kan. Hij heeft zelfs gezegd dat als de school mij wegstuurd dat hij ontslag neemt. De laatste van die 3 leraren is echt aardig. Hij gaat kijken wat de leraren willen dat er gebeurd. Dat vind ik heel aardig. De 2e en 3e waar ik het over heb willen me met alle plezier helpen en eentje wil zelfs mijn cijfers saboteren maar dat heb ik vriendelijk afgewezen. Sorry allemaal ik weet het gewoon niet meer! Wat moet ik doen?
xxx