Ik weet het niet meer..

Sinds een paar weken praat ik weer met een jongen waar ik 2 jaar bij in de klas heb gezeten, ik vind hem (meer dan) leuk. Ik weet niet hoe het komt maar opeens werd ik verliefd op hem… ook op whatsapp praten we nu veel, vooral omdat we nu allebei vakantie hebben. Hij stuurt steeds van die love smileys enzo, en zegt ook lieve dingen zoals; je hebt mooi haar, je bent schattig enz. Ik vind hem zoals ik al zei echt HEEL ERG leuk. Maar ik weet niet of hij mij ook wel echt leuk vindt. Telkens als ik hem app, reageert hij pas een half uur later, terwijl hij in dat half uur wel steeds online komt.

Ik zei vanmorgen ik vind je leuk… waarop hij zei: ahhww dat is echt lief! Dacht ik ja wat heb ik daar nu aan, weet ik het nog niet… ik zei, maar ik bedoel echt leuk leuk hé. Zei hij weer: Ahhw ik vind jou ook super leuk en lief! Vroeg ik: maar vind je mij ook leuk leuk? Zei hij: Beginfase (a)

Maar hij zegt bijna niks terug op mij… ik zei vanmorgen na dat gesprek: ik ga nu naar de manege, spreek je straks weer! Daar zei hij niks meer op terug…
Ik voel me zo rot hier over, elke seconde kijk ik op whatsapp of hij al heeft gereageerd…

Ook zie ik als ik bij hem op zijn instagram kijk, allemaal van die reacties van een meisje. Zo van: Wooowww lekkerding, etc. je kent het wel…
En ook hij doet dat bij dat meisje… Dus ik weet het gewoon niet :frowning_face: het is allemaal zo verwarrend!
Misschien praat ik te veel tegen hem? of ben ik te snel? ik wil weten wat ik fout doe :frowning_face:

Ik weet niet of ik me zelf nu te gek maak of zo… maar misschien dat iemand dit herkend?

Trek je niks aan van whatsapp mijngod zeg. Als je tegen hem wil zeggen dat hij leuk is, zeg het dan face to face en kijk wat hij dan doet.

Hmm… spreek gewoon met hem af in het echt, zodat jullie erover kunnen praten.

Ik herken me hier zo erg in! Ben op het moment ook ‘bezig’ met een jongen, en ik check ook elke keer of ie online komt en blabla. Nouja, checkte, want ik ben er mee gestopt.

Het heeft geen zin om elke keer te kijken, je maakt jezelf alleen maar gek. Deed ik ook. Geef het de tijd, ga niet snel met ‘ik vind je meer dan leuk’ want dat kan iemand juist afschrikken. Doe het rustig aan, spreek een paar keer af en wie weet groeit er wat moois uit. En over dat ie wel online komt en niet reageert ; dat doet die van mij ook. Maar het kan ook zijn dat ie wel kijkt, niet kan/wil reageren op het moment omdat ie geen tijd/zin of wat dan ook heeft. Hij is niet verplicht om dan ook gelijk te antwoorden. En hé hij antwoord wel ; dus maak je niet te druk!

In het begin van de datefase was ik precies zoals jou. Echt mee kappen, je jaagt hem dan vaak alleen maar weg. Hoelang is dit nu al aan de gang, dat je hem leuk vind enzo?

Haha ik herken dat wel ja!
Dat is voor mij ook echt een negatieve kant van whatsapp, dat kunnen checken of mensen het gelezen hebben enzo. Ik denk dat je je voor het grootste deel zelf een beetje gek loopt te maken, maar dat hoort erbij toch? Ik zou me wat minder focussen op z’n whatsapp gedrag en wat meer op hoe hij doet in reallife enzo. Meestal zijn beide dingen heel verschillend. Als hij niet reageert? leg je mobiel gewoon even weg en ga even iets anders doen. Makkelijker gezegd dan gedaan… Ik weet het!
Als je maar niet hopeloos gaat zitten spammen doe je volgens mij weinig verkeerd.
Maar ik ken die jongen natuurlijk niet dus ik kan er niet zo goed over oordelen (;

Amore nu 1,5 ongeveer…

Ja maar ik wordt er echt gek van… ik zeg steeds tegen mezelf, leg nu die mobiel weg, zet hem uit en ga wat anders doen… maar dan denk ik weer van: misschien zegt hij nu wel iets? of zo… pff

nu 1,5 week…

Oke, Oh, ik weet zo precies hoe jij je nu voelt. Whats’app checken, jezelf gek maken, willen appen maar bang zijn om stalkerig over te komen. Heb het allemaal doorstaan. Maar laat ook zien dat jij een leven hebt zonder hem, doe leuke dingen, laat je niet kennen en kom niet te twijfelachtig over. Hij vind je heus wel ergens leuk, anders zegt ie niet van die lieve dingen lijkt me. En het app gedrag van mensen is ook per persoon verschillend. Als ik tegen mijn vent zeg ; ik ga hardlopen, spreek je straks weer! antwoord hij ook niet, want wat moet ie zeggen? Ja, hij kan zeggen ‘doei, en tot straks’ maar of dat nou zo’n must is? Hou ook in je achterhoofd dat het mannen zijn he, soms moeilijk te begrijpen.

Haha… ja klopt! Echt bedankt meis! :wink:

Ik snap dat het een lastige situatie is en dat je graag advies wilt, maar je hoeft geen 2 topics aan te maken :wink:

Ik had het eerst bij lifestyle geschreven… maar ik zag dat er ook een liefde & boys forum was. Ben net nieuw, sorry daar voor…

Geeft helemaal niks! Maar 1 topic openen is genoeg, elke nieuw topic en topics waar een nieuw bericht in is geplaatst komen allemaal onder ‘‘actieve onderwerpen’’ te staan, dus je topic wordt echt wel door iemand gezien :slightly_smiling_face: Als de moderators merken dat je topic onder een verkeerde categorie staat, kunnen zij het geloof ik ook wel aanpassen.
http://forum.girlscene.nl/forum/over-girlscene/alles-wat-je-moet-weten-het-forum-ook-voor-vragen-lees-beginpost-248737.0.html
in dit topic staat alles uitgelegd over het forum!

dankjewel! handig! :wink: