Ik weet het niet meer.

Heeei, er zit een leuke jongen in mijn klas. Na 1 weekje ging hij met mij praten toen ik gwn normaal ‘heei’ zei. Moest dat van hem iets liever :slightly_smiling_face:. Hij begon allemaal te zeggen dat hij me leuk vond enzo. Maar hij begon ook over seks, wat ik niet zo prettig vond. We hadden afgesproken met een hele groep bij een hangplek. Maar steeds ging er weer iemand weg en op het laatst bleven alleen hij, ik en zijn beste vriend over. Toen werd hij vreselijk irritant en pakte mijn spullen af. Ik kreeg het alleen terug als hij het in mijn bh mocht stoppen. Ik wou dat niet maar ik moest snel naar huis want anders kreeg ik op mijn kop. Hij heeft het in mijn bh geduwt en zat aan mijn tepel. Ik stond stokstijf stil en toen hij eruit was rende ik naar mijn fiets en ging naar huis. Maar hij heeft me nu al weer vaker aangeraakt en als ik wat zou zeggen, zou hij me verkrachten of iets. Ik heb het tegen mijn vriendje gezegt maar hij vond dit zo erg dat hij het tegen mijn ouders zei. Nu heb ik heel veel ruzie met die jongen maar ik vind hem nog steeds leuk. Ookal heb ik een vriendje. (ik vind mijn vriendje natuurlijk ook leuk ! Leuker dan hem) Ik wil die ene jongen niet leuk vinden. Hij is echt zo; n badboy en is hartstikke sterk. Hoe kan ik iets doen zodat ik niks meer voor hem voel. Het gevoel moet gwn weg !

Ten eerste, begon hij meteen over seks en zit hij steeds aan je, dus waarschijnlijk doet hij het alleen maar voor de seks.

Ten tweede zeg je dat jij je vriend leuker vindt dan die andere jongen, dus dan zou ik je vriend gewoon ‘houden’.

Dus gewoon laten gaan die jongen, zoek afleiding, doe iets leuks met vriendinnen, etc.

Ik sluit me aan bij de andere reacties. Wat die jongen doet is echt niet normaal, zulke types kan je het beste bij uit de buurt blijven want die zorgen voor problemen.

Ten eerste ga ik volledig mee met de reacties boven mij.

Denk vooral aan de negatieve ervaringen die je hebt gehad met die andere jongen en het gevoel dat je erbij had. Vind je hem nog steeds leuk dan? Hij ziet er misschien leuk uit, hij is een badboy, hij is sterk, oké. Maar maakt hem dat leuk? Zeker als hij zich zo opdringt aan je en dreigt je te verkrachten?

En onthoud dat je, lijkt mij, een lieve vriend hebt. Des te meer reden om die jongen uit je hoofd te zetten :slightly_smiling_face:

‘hij is echt zo’n badboy en is hartstikke sterk’. :grinning_face_with_smiling_eyes:

Wat
Hij doet dingen die jij niet ‘‘prettig’’ vind & je vind hem ook leuk maar je vind je vriendje leuker? Verdomme gebruik je verstand en ga gewoon niet meer met die andere gast om, zo simpel is het! Of je nou gevoelens voor hem hebt of niet. Je vind je vriendje toch leuker? Richt je alle aandacht op dat vriendje van je en laat die andere gast maar voor wat het is. Ookal zit die bij je in de klas, je kan 'm makkelijk negeren/ontwijken blablabla.

:smirk:

Dus als een jongen je seksueel intimideert is dat tegenwoordig een turn on?

Oké…

Troll

Hoe oud is TS eigenlijk?

Gevoelens gaan niet zomaar weg, daar gaat tijd overheen. Verbreek alle contact, dat is het beste. Hij zit aan je en dat hoort zo niet.
Verwijder hem van social media en Whatsapp, zo zie je hem niet meer en heb je geen contact meer met hem. Later besef je dat je minder aan hem denkt en dat je het een plekje geeft.