:( ik weet het niet meer :(

op een openlesmiddag van een middelbare school zat ik dus bij een jongen in een groep samen met nog een meisje en allemaal andere kinderen natuurlijk… maar ik vond die jongen toen al meteen al leuk. ik kende hem eingelijk niet. een week daarna ging ik naar badminton training en toen zag ik hem. hij zat namelijk op voetbal en het was winter en toen moesten ze binnen zaalvoetballen. daarna heb ik heb niet meer gezien. na een paar maanden zag ik hem weer, met schoolkorfbal. ik kwam er later achter dat hij bij mn vriendin der vriendin in de klas zat. en toen we op de middelbare zaten vertelde me vriendin me ook dat ze bij de jongen die ik leuk vind in de klas zit. ze wist dat ik m lk leuk vond, en dat vertelde ze ook tegen twee oude klasgenoten die zitten namelijk ook bij de jongen die ik leuk vind. en ik had twee nieuwe vriendinnen gemaakt in mn nieuwe klas en een daarvan genaamd j had dus ook een vriendin genaamd E en E vind de jongen die ik leuk vind ook leuk. en volgensmij zit er een meisje dat bij die jongen in de klas zit, volgensmij vind dat meisje m ook leuk. maar toen hadden die twee oud klasgenoten dus gezegd dat ik m leuk vind/vond ben super boos maarja… en ik zag m gister praten met E en dat meisje uit zn klas die m misschien ook leuk vind… maar ik weet niet of ik m echt leuk vind of niet… help me

Misschien moet je wat meer met leestekens typen en je verhaal in alineas verdelen want dit is echt niet te lezen zo (vind ik)

Daar moet je toch echt zelf achter zien te komen.

Ook dat, ga een keer gezellig met hem praten!

Je verhaal is moeilijk te begrijpen… en eerlijk gezegd heb ik niet echt een tip voor je of zo :’)

doelloze comment haha

sorry verkeerd topic

En wat heeft avicii met dit onderwerp/topic te maken?

Waarom plaats je dat hier? :grinning:

Huh haha

Oeps verkeerde topic :’)

Dus, heel veel meisjes vinden hem leuk en heel veel mensen hebben gezegd dat jij hem leuk vind en je wilt van ons weten of je hem nou wel echt leuk vind?

Nope, don’t think so. Genoeg vissen in de zee. Jou soulmate komt vanzelf een keertje.