Ik weet het niet meer..

Ik weet het echt niet meer…
Ik heb een vriendje, nou ja voor zover je het nog kan noemen… De eerste keer dat we hadden ging t niet goed, niemand mocht van ons weten… En nog meer maar laatst hebben we afgesproken… We hebben gezoend en hij zou de dingen anders gaan doen… Iedereen mag het gewoon weten, tijd vrij maken voor mij ect… we hadden ook al datums afgesproken… Twee in de week zoizo… Maar hij is ziek en misselijk zei hij… Hij reageerde niet veel op whatsapp en is nu al 3 dagen niet online geweest, niemand hoort ietd van hem… Ik denk dat zijn mobiel,games ect zijn ingenomen… Maar daar kan hij niks aan doen … Maar hij heeft een kut tijd, ik weet niet precies maar genoeg om te weten dat het niet goed gaat… En nog iete waar door ik nu anders over hem denkt(niks ergs maar gewoon iets simpels, niks met liefde te maken) maar door wat ik nu weet kijk ik anders tegen hem aan… Ik had dit niet verwacht … Ik weet totaal niet meer wat ik wil, uit maken of aan laten… T begint meer te lijken op friends with benefits… Ik heb hem een week niet gesproken en ik kijk naar andere jongens maat doe er verder niks mee… Ik weet dat als t uit maak ik spijt krijg en ik maak het nog kutter voor hem dan het al is… Maar van aan laten wordt ik ook nietvecht blij… Ik weet het echt niet meer… Ik dacht altijd dat hij keurig opgevoed was en super netjes en gewoon in een hecht gezin zat ondanks dat ik hem al 3 jaar ken… Ik weet t gewoon niet meer als ik t uitmaak laat ik hem een soort van in de steek voor mujn gevoel

Ook als ik aan het zoen moment terug denk voel ik me zo gelukkig maar ik hoor nu niks van hem, niemand hoort iets

Probeer anders met hem te praten zodra hij zijn spullen weer terug heeft over dat je erg twijfelt. Als ik heel eerlijk moet zijn denk ik dat je het beter kan uitmaken aangezien je niet gelukkig bent en alleen maar twijfelt. Maar ik zou eerst even met je vriend erover praten, misschien dat het toch nog goed kan komen dan.

Hij zit niet aan de drugs ofso en wordt ook NIET geslagen thuis maar t gaat niet zo lekker allemaal… Ik probeer maandag op school met hem te pratenwant hij is er al de heleweek niet maar dit is al poging twee met onze relatie…

Ja op een gegeven moment houden de pogingen ook op natuurlijk. Probeer maar met hem te praten op school inderdaad maar als jij er zelf ongelukkig van wordt van de relatie is het beter om ermee te stoppen. Want het is niet leuk om zelf telkens ongelukkig te zijn om hem de pijn te besparen.

Als je je gevoel faked maakt je het nog erger voor hem als hij erachter komt.