ik weet het niet meer

heej girls

ik heb dit verhaal ook in een andere topic gezet maar hier nog een keer

3weken geleden heb ik in een club met een jongen gezoend zoals wel vaker maar met hem was het anders het voelde beter en had zn nummer heel de tijd zat hij aan te dringen dat ik hem moest appen dus deed ik dat maar uit eindelijk hebben we nog geappt en was het gezellig heb hem daarna niet meer gezien tot ik hem maandag appte of hij ook ergens heen ging (wat ik zag op zn facebook) en hij ging dus hij zei van jaaa je moet ook komen dat is gezellig dus ik zei dat ik wel zou kijken of ik kwam dus donderdag was het dan het gene waar hij heen zou gaan hij appte me of ik nog kwam ik zei weet niet dus hij jaa je komt gewoon ik zeg oke als het saai is ben ik zo weer weg zei hij HALLOO JE BENT MET MIJ ik zei oohjaa hihi :blush: dus ik was er heen gegaan ik zag hem in het begin ging het een beetje akward ik was dood zenuwachtig trilde helemaal en lulde zoveel onzin waardoor we moesten lachen en hebben gezellig gepraat en geappt terwijl we elkaar zagen (ja hij is raar en ik ook) uiteindelijk waren aan het einde buiten samen en hebben we nog gezoend en toen ik weg ging zei ik van app je als ik thuis ben zegtie ja wel doen he schatje doe voorzichtig (ik was half aangeschoten op de fiets) toen had ik wel een smelt momentje dus toen ik thuis was heb ik hem geappt en hebben we nog gezellige gesprekken gehad en vroeg waarneer ik hem weer zag hij zeg snel als ik terug ben uit duitsland kom ik die week erna er weer heen (die club) maar als ik hem nu iets app negeert hij me zeg ik iets anders dan reageert hij wel ene moment is hij heel lief en andere moment weer heel droog en ongeintreseert terwijl we donderdag echt gezellig hebben gehad ik weet niet echt wat ik er van moet denken terwijl ik me wel goed en fijn bij hem voel.

ondertussen heb ik al een beetje gesprekken maar nog niet wat het was. We hebben ook allebij een bioscoopbon gekregen na de reclame. Dus ik probeer takties te zeggen of hij mee gaat maar weet niet hoe ik dit moet aanpakken ik geef hem steeds hints van heb je die bon nog enzo maar hij snapt het denk ik niet hoe zou ik dit kunnen aanpakken.

en ik zie hem volgende week zaterdag pas en wil hem eerder en vaker zien hoe kan ik hier voor zorgen ?

hij is 20 en ik ben 16 van het verschil merk ik bijna niks alleen hij werkt meer en ik zit nog op school

wat moet ik hier nu mee doen ?

Eigenlijk ben ik het wel eens met Impolite. :'D
Ik denk dat je niks meer kan doen dan gewoon ‘takties’ praat over waar jullie allebei aan toe zijn. Spreken jullie ooit buiten uitgaan om af? Bellen jullie elkaar weleens of zitten jullie alleen maar te appen?

Als je er iets van wilt maken, dan moet je hem ook wel meer spreken buiten uitgaan en whatsapp om, lijkt mij.

ik probeer hem daar buiten ook te zien maar hij werkt elke dag en ik zit op school en bellen tjaa wil het wel maar durf dat niet te zeggen ik probeer het vanavond voor de 5000ste keer een normaal gesprek te beginnen en kijken of hij vrijdag mee gaat dan ben ik vrij en hij hopelijk ook

wauw dat hele stuk was 1 zin, maar oke

misschien houd ie niet zo van appen maar meer real life. spreek x met m af

ja sorry ;$

ik probeer het, maar laatste tijd lukt een normaal gesprek niet eens. maar ik zie hem volgende week zaterdag zowiso =D

ik wil hem ik wil hem ik wil hem lalalal

Ik ga het niet eens lezen zonder punten en komma’s.

oke