Ik weet het niet meer

Hello girls,

Ik wou even mijn verhaal kwijt! Mijn vriend en ik hebben vanaf zijn verjaardag (januari) bijna elk weekend ruzie! Het komt doordat er op zijn verjaardag iets is voorgevallen met zijn familie. Sindsdien zit er gewoon een deuk in onze relatie wat denk ik altijd zal blijven. Elke week is er wat. Ik weet niet meer wat ik moet doen. Gister is het zo uit de hand gelopen dat het uit was maar toch ben ik weer maar hem toegegaan en hebben we het voor de zoveelste keer goed gemaakt. Hoe nu verder…?

Communicatie en vertrouwen is belangrijk in een relatie dus je zou er over moeten kunnen praten. Benader hem wel op een open manier en begin het gesprek niet met verwijten of beschuldigingen. Laat duidelijk merken dat je het samen op wilt lossen en focus op het oplossen en niet op wat je vind wat hij allemaal verkeerd doet.

Precies dit.
Jullie moeten het gewoon goed uitpraten en je moet proberen hem niets te verwijten. Bij ruzie en relatieproblemen ben je met twee, dus bij hem zit niet alleen de fout. Ik wil nu ook niet zeggen dat bij jou de fout ligt. Het ligt tussen jullie twee en dat moeten jullie proberen op te helderen.
Dit gaat ook niet op één dag, maar probeer gewoon met hem één voor één te bespreken hoe je het stap voor stap oplost. Komt goed meid ^^ Succes!

heb je nog zin in een relatie met alleen maar ruzies. Klinkt misschien heel hard hoor dat ik dit zo schrijf naar je … Maar ik heb dus ooit de fout gemaakt om samen te gaan wonen met emand waar ik continu ruzie mee had. Elke dag hadden we bonje ruzies en het ging van kwaad tot erger. Gesprekken voerde we regelmatig, op papier zetten wat we van elkaar verwachtte en wat we zouden veranderen maar sorrie dat ik dit heel hard ga zeggen zo bedoel ik het echt niet vind echt klote voor je maar … Als er eenmaal barsten in een vaas zitten is het wachten op het uit elkaar breken!