ik weet het niet meer..

er is dus een jongen bij mij op school, een echt s u p e r knappe jongen, ik kende hem eerst helemaal niet maar toen kreeg ik hem op msn en toen hadden we nogal heeeel veel gemsnt en daarna smsen… daarin zei ie ook steeds dat ie me een mooi meisje vond etcetc…
noujaa toen ben ik dus op school met hem geweest en daarna nog een x alleen nu op msn doet ie anders… niet bot ofzo nog steeds aardig maar eerst deed ie altijd skotjes enzoo en nu niet meer… en hij smst me ook niet meer … en hij was vandaag op school maar heeft me niet gezien en me ook niet gesmst ofzo van waar kan je zien op school? want hij moet leren voor examens en is dus niet meer op school dus zie em bijna nooit… en vrijdag zag ik em nog op school en zijn we met elkaar geweest en nouja vandaaag heb ik hem dus niet eens gesproken ofzoo
ik snap hem dus niet meer… vind hij me nou gewoon niet leuk??
ik voel me nu nogal kut, maar snap eigenlijk ook weer niet waarom het is zo stom…
woensdag komt hij weer op school… moet ik hem dan smsen of ik hem kan zien? want vind eigenlijk dat hij dat moet vragen,
aaah ikweet het niet meer…
kan iemand me helpen?
sorry voor het lange verhaal maar wou t gewoon even neerzetten!
xx
xx

Haajj
iedereen zegt altijd: hard to get spelen!
Soms is dit gewoon niet waar.
Je kan hem beter wel smsen want we leven in de 21ste eeuw en jongen hoeven echt niet alles te ondernemen hoor! Ik zou zeggen:
Ga ervoor!

hmm tjsah misschien heb je gelijk maar weet niet of ik zin heb om hem te smsen aangezien hij zo anders doet

hmm tjsah misschien heb je gelijk maar weet niet of ik zin heb om hem te smsen aangezien hij zo anders doet

Ik heb precies hetzelfde. Ik had met hem afgesproken. daarna geen smsjes meer hij praat amper tegen me en begint geen gesprek meer op msn. Hij antwoord kort. Toen heb ik gevraagd of er iets was en dat hij het dan gewoon kon vertellen. Maar nee er was niks. Pff jongens echt soms begrijp ik er niks van

mss heeft ie het te druk met leren voor examens??

mee eens!
maar dat kan ie ook wel zeggen, wat een el u el XD

aaah das ook klote… anders spreek je nog een x met hem af?
ik snap ook geen hol van jongens…

hoezo kan ie dan niet naar me toe komen op school of me smsen?
indd dikke lul ist ooook

Haha ik wil nog wel en keer met hem afspreken maar weet toch dat het niks wordt. Hij is supervaak online maar praat gewoon niet meer tegen mij. Dus afspreken zit er niet in. Hij smst niet meer en al vraag ik wrm we niet meer smsen zegt ie ja daar zal ik is over nadenken. Dus het is echt en luuul

laat 'm met rust?
als hy zo dom tegen jou doet ben je hem niet waard!
ik bedoel je spreekt een x met 'm af, & hy doet oppeens zo dom.
dan denk ik ; daaag, :wink:
hy is heus niet de enige leuke jonge hoor!

xx