ik weet het niet meer

Ik denk dat ik lesbisch ben.Maar ik weet niet hoe ik het mijn ouders en vriendinnen moet vertellen,mijn ouders maken vaak grapjes over homosexualiteit en mijn vriendinnen hadden het er eerst over en ze zeiden dat ze het goor vonden en nooit een vriendin zouden willen hebben dat lesbisch was.En de laatste tijd vind ik jongens ook best leuk,ik weet het echt niet meer,help me.

Sorry als ik wat fout doe btw want ik ben nieuw op girlscene en ik ken het hier nog niet zo goed

Als je jongens en meisjes leuk vindt ben je Biseksueel.
En als je vriendinnen het niet accepteren dat je lesbisch/bi bent dan zijn ze het niet waard om jou vriendinnen te zijn, ik zou het gewoon eerlijk vertellen maar alleen als je het zeker weet.

Heel veel mensen hebben een periode in hun leven waarin ze zo denken… Misschien gaat het wel weer over… Je moet je er denk ik niet zo druk over maken, en gewoon door gaan!

je kunt niet ergens een 100% zekere of heldere mening over hebben zonder dat je het echt goed weet. dus ik zeg. expirimenteer…

ja da’s zo, en als je vriendinnen zulke dingen zeggen (of je nou lesbisch/bi bent of niet) dan moeten ze toch even daarbij stilstaan wan het is raar dat ze er op deze leeftijd nog zo over denken (hoe oud ben je trouwens) en homohaat is …uit

ik zou er als ik jou wast eerst nog over nadenken,
en misschien iemand die je echt vertrouwd je beste vriendin ofzo,
erover vertellen en er met haar over praten!
dat zorgt denk ik voor een hoop opluchting,
want dan hoef je het niet allemaal alleen te doen (=

Kijk eens op www.weljongniethetero.be en dan bij Over Jou.

^ en als je bang hebt dat je ouders in je geschiedenis kijken druk je gewoon op
‘extra’ ( bovenaan ) en druk je op ‘browsegeschiedenis verwijderen’, dan komt er
een kadertje en dan druk je op alles verwijderen ( en als er dan nog een kadertje
komt vink je dat ene vakje aan en druk je op ‘Ja’.

-

Ben je verliefd op een meisje?
Ik heb gehoord dat het erg normaal is dat je die twijfels hebt in de puberteit, ik zou het nog niet aan mensen vertellen eigenlijk, tot je wat ouder bent en het 100% zeker bent.

Dat je vriendinnen er zo over praten vindt ik echt stom hoor. Ik denk dat ze er ook niet goed over na hebben gedacht voordat ze het zeiden. Ikzelf zie namelijk geen bezwaren dus ik weet niet waarom je vriendinnen en ouders het niet accepteren.
En idd zoals andere al zeggen, vele twijfelen in de puberteit of ze op jongens of meisjes vallen.
en als je toch echt denkt dat je bi/lesbisch bent en je wilt het aan je ouders laten weten dan zou ik allereerst beginnen met het zeggen dat je het niet met je ouders eens bent als ze weer eens een keer negatief erover doen. Zeg dat je het probleem niet ziet en dat je vindt dat iedereen daar vrij in mag zijn. Misschien gaan je ouders er dan ook anders over denken en zijn ze al een beetje voorbereid dat als het echt zo mag zijn dat je op meisjes valt.
Ik hoop dat je er iets aan hebt.

misschien moet je eerst eens afwachten tot je echt een vriendje, of misschien wel een vriendin krijgt.

Ja, idd.

En er is helemaal niets mis met homoseksualiteit. :slightly_smiling_face:

je zit waarschijnlijk in de pubertijd. wacht nog even met vertellen , want als je 20 bent kan dat gewoon weer veranderen :stuck_out_tongue: als je tiener bent heb je niet altijd alles op een rijtje.

Je moet gewoon de moed bij een rapen en het aan ze gaan vertellen.
Maar wel alleen als je er klaar voor bent.
Zelf heb ik ook een vriendin die er laatst voor uitgekomen is, en iedereen ging er best wel relax mee om. Ze is bi. Ze zullen eerst denk ik wel geschokt, of verbaast zijn. Maar wees eerst zeker van je zaak voordat je het ze gaat vertellen. x