Ik weet het niet meer...

Heeii iedereen,

Ik heb een vriendje, L. We hebben nu net 22 dagen, alleen hij heeft nu al tegen zijn vrienden gezegd dat hij het wil uitmaken omdat ik (volgens hem) te aanstellerig en te plakkerig ben, maar hij wil het niet uitmaken omdat hij dat zielig vind voor mij. Ik heb hem al een sms gestuurd of dat waar is, maar hij reageert niet. Nu wil ik maandag met hem gaan praten, maar ik ben bang dat hij het uitmaakt. PLEASE kunnen jullie me helpen, want ik weet écht niet wat ik moet doen.
xx mij

Je kunt beter toch met hem gaan praten, zodat je weet of het waar is of niet.
Áls het zo is… dan kun je hem vragen wat je kunt verbeteren zodat hij het toch niet uit wilt maken…
Je kunt hem vragen wat hij bedoelt met te plakkerig enzo… en dat dan proberen te veranderen/verminderen
succes meid! Ik hoop dat het goedkomt!

Ik zou er een punt achter zetten. Liever gekwetst worden met de waarheid dan leven met een leugen.

maak het uit voordat hij het doet, voor de simpele reden dat je wel wilt dat hij contact met je zoekt dus zijn smsjes beantwoord enzo als het over zoiets gaat.

Okay, thankjullie. Maar ik denk dat ik tochmaar maandag met hem ga praten, want ik ben nog stapelgek op hem