Ik weet het niet meer.

.

Moet je hier nog over nadenken? Ren weg zo hard als je kan en verbreek álle contact met hem. Die gast is ziek in zijn hoofd en moet nodig hulp zoeken maar jij kan dit niet gebruiken

Meid, maak het uit! Dit is niet normaal meer…

Dumpen, al het contact verbreken en aangifte doen en aangeven bij het internaat waar je woont.

Dit gedrag is echt niet normaal!

Dat wil ik ook, maar hoe? Hij word helemaal gek als ik het uitmaak en durf hem ook niet onder ogen te komen.

Nou ik weet wel wat je moet doen: zo snel mogelijk wegrennen en geen enkel contact meer zoeken met deze gast.

Die knul is het soort dat later door zijn agressie nog eens werkelijk huiselijk geweld gaat verrichten.

Sterkte met wat je ook gaat doen!

hij gaat heus niet je familie vermoorden voor je ogen, idioot gepraat. maak het ajb zsm uit en verbreek alle contact.

Dump hem waar andere mensen bij zijn, dan kunnen die ingrijpen als hij agressief wordt.

Lieve meid gek is hij al. Ik zou hem niet eens meer onder ogen komen maar het gewoon via een sms doen of hem even bellen ofzo. Lullig maar daar maakt hij het zelf naar

Zeg dat niet te snel, dat is een tijdje terug nog gebeurd in Nederland. Z’n vrouw wou van hem scheiden ofzo en toen zij bij haar ouders was is hij daarheen gegaan en heeft hij haar ouders vermoord en haar laten leven.

Nou nee niet dat ik dit soort dingen ontken, jammer genoeg heb je die gekken idd wel ja. maar ik weet niet hoe oud hij is? als ik naar izjn gedrag kijk is het meer stoer gepraat.

Verder ben ik het ook eens met BicMacMenu: spreek gwn niet af met hem? gwn een smsje, hij mag al blij zijn dat je dat stuurt

hallo!

Als ik jou was zou ik weglopen van hem. Daarmee bedoel ik naar het politie bureau, want dit zijn doodsdreigenmenten en dat is illegaal! Als hij het echt meent, is het het beste en veiligste om meteen naar de politie toe te stappen voor hij zijn slag kan slaan!

groetjes en heel veel sterkte!
Dinniexlove

@IKWILGEENNAAM: Hij is 18. Het zal misschien wel stoere praat zijn. Maar ik ken hem langer en geloof me als ik zeg dat hij gek genoeg is.

@dinniexlove: Hij heeft deze dreigementen gedaan gister avond toen hij mij belde. Dus er is geen bewijs. Hier kan de politie dan toch niks mee?

Plus je ouders alles vertellen of andere familie/vrienden…

Bel hem op om het uit te maken, is er geen manier om het gesprek op te nemen ofzo? Als hij dan weer gaat dreigen heb je alles opgenomen. Dan kun je ermee naar de politie.

Doet me denken aan een aflevering van Dr. Phil.
Die vriend was ook altijd lief, maar er kwam meer ruzie en hij werd steeds agressiever. Toen zij het uiteindelijk uitmaakte is hij achter haar en twee vrienden aangereden met de auto en heeft toen een jongen neergeschoten en de ander ernstig verwondt.

Nu wil ik niet zeggen dat jou vriend meteen zo hoeft te reageren, maar als ik jou was zou ik wel voorzichtig zijn.

Ik snap wel dat hij nu nog geen kind wilt. Is het kind er inmiddels of niet?
Enfin, kies voor jezelf. Bewaar de dreigementen en doe aangifte.

Volgensmij kan de politie als ze écht willen wel dat gesprek opvragen bij je provider. Ik zou sowieso naar de politie gaan, zij zullen hem waarschijnlijk oppakken en dan zou ik hem dumpen, iemand die jou en je familie bedreigt wil je toch niet als vriend? Als hij achter slot en grendel zit kan hij jou niks aandoen.

Héél hard wegrennen en niet meer omkijken. Ik zou als ik jou was contact opnemen met de politie, mss kunnen ze wat voor je doen.