Ik weet het niet meer..

Ik heb nu 8 maanden geleden een jongen ontmoet, via twitter/ping. Nja, de eerste 5 tot 6 maanden gingen goed. Heel leuk contact gehad, maar nog niet ontmoet, omdat iets me tegenhield. We hebben wel gecamt, we waren lief tegen elkaar enzo. Je kunt het niet echt een relatie noemen, maar alsnog. We waren wel verliefd.

Omdat we elkaar nog niet hadden ontmoet, hebben we na 6 maanden besloten om gewoon vrienden te blijven. Hij had meteen dezelfde dag, dat we dat besloten hadden, een vriendin. Vond ik niet leuk, dus was toen ook wel boos op hem geworden. Zovan wtf, waar ben jij mee bezig… Nou, die dag erna had hij me gewhatsappt dat hij is gefaked, en alles. Dat hij mij heeft laten gaan voor een of andere slet. Dus ik met mijn stomme kop hem terugnemen. Heb een soort zwak voor hem, denk ik.

Toen een paar dagen later hadden we al weer ruzie. Hebben we er weer een punt achter gezet. En ik zag dat hij alwéér een nieuwe vriendin had na een paar dagen. Na een tijdje is dat ook uitgegaan. En nu heb ik dus weer contact met hem.

Ik voel nu niks meer voor hem, maar ik weet niet of ik nog wel contact met hem moet hebben… Hij wordt snel boos, jaloers. Maar hij kan ook wel lief zijn… What to do?..

Geen contact meer. Wat een rare gozer.

deze houdt jou aan het lijntje alleen maar om je terug te krijgen.
deze jongen is het niet waard om relatie te beginnen
je moet bij jezelf na gaan of hij wel de degen is waar stapel op bent.
je kan beter er mee kappen en hem negeren

Gewoon geen contact meer? Je hebt hem toch nog nooit gezien.

Hij noemt dat meisje een ‘slet’. Maar bij mij komt hij zelf meer over als een player :’]

Lijkt mij denk ik ook wel het beste…

Maar moet ik hem dan negeren? Of iets tegen hem zeggen? ;x

je kan beter negeren

Negeren , echt waar hij zal je alleenmaar kwetsen …

Ik

Wat heeft dat met dit topic te maken?

Maarja, ik denk niet dat hij je dan heel erg leuk vind als hij jou kakteef noemt, en een blauwe plek geeft. ;s Not done.

Maar ik ga hem denk ik negeren, het lukt me al aardig haha. (:

Succes nog dan! x

Ach ja, ik ben er ook een keer ingetrapt, bij zo’n soort jongen.
de ene week zat hij bij mij, nog geen week later zat hij bij mijn beste vriendin, die het me tot op de dag van vandaag niet heeft durven vertellen. het is inmiddels 5 maanden later.

Pff, ja. Dat is ook erg… @xInvincible
Dankjewel x @Merijnx

Negeren is dus al niet gelukt, stomm. Maar heb 'm sinds gisteren niet meer gesproken, en ik ga op vakantie. Dus daarna spreek ik hem maar niet meer.

het lijkt me heel moeilijk, maar ik zou het contact verbreken. er zijn genoeg andere jongens!

Je vriendin weet dus ook niet dat jij het weet? Wow. Zijn jullie nog wel bevriend?