Ik heb nu 8 maanden geleden een jongen ontmoet, via twitter/ping. Nja, de eerste 5 tot 6 maanden gingen goed. Heel leuk contact gehad, maar nog niet ontmoet, omdat iets me tegenhield. We hebben wel gecamt, we waren lief tegen elkaar enzo. Je kunt het niet echt een relatie noemen, maar alsnog. We waren wel verliefd.
Omdat we elkaar nog niet hadden ontmoet, hebben we na 6 maanden besloten om gewoon vrienden te blijven. Hij had meteen dezelfde dag, dat we dat besloten hadden, een vriendin. Vond ik niet leuk, dus was toen ook wel boos op hem geworden. Zovan wtf, waar ben jij mee bezig… Nou, die dag erna had hij me gewhatsappt dat hij is gefaked, en alles. Dat hij mij heeft laten gaan voor een of andere slet. Dus ik met mijn stomme kop hem terugnemen. Heb een soort zwak voor hem, denk ik.
Toen een paar dagen later hadden we al weer ruzie. Hebben we er weer een punt achter gezet. En ik zag dat hij alwéér een nieuwe vriendin had na een paar dagen. Na een tijdje is dat ook uitgegaan. En nu heb ik dus weer contact met hem.
Ik voel nu niks meer voor hem, maar ik weet niet of ik nog wel contact met hem moet hebben… Hij wordt snel boos, jaloers. Maar hij kan ook wel lief zijn… What to do?..