Ik weet het niet meer zo goed..

heeii iedereen ,

Ik ben altijd een stille lezer geweest daarom heb ik niet zo veel berichten :frowning_face:
maar ik heb een probleempje…

Ik heb 2 weken met een jongen genaamd Jeffrey maar ik noem hem even ‘J’.
J en ik hebben dus 2 weken met 1 week vakantie die dus nu is. :hugs:
we hebben elkaar al 1 week niet gezien en als ik met hem WhatsApp dan is hij gewoon een vriend voor me… maar als we op school zijn en met hem knuffel dan komen er weer vlinders…

we zijn al iets van 3 weken bezig geweest met elkaar en toen vond ik hem zooo leuk maar hij mij nog niet echt maar toen we 3 weken verder waren ging hij mij vragen en toen vond ik hem nog wel leuk maar niet zo heel erg meer.

we hebben vorig jaar 5 weken gehad en toen vond ik hem ook heel leuk…

help alsjeblieft…
hij heeft op app een grote mond van; Hou van jou en jij bent mijn meisje en knap meisje ben jij.
maar in real zegt hij dat niet en gaat hij met me om als een vriendin …

pleas help…
xx me Josje

Misschien beter als vrienden? Je hebt het al eerder geprobeerd met m, en dat werkte ook niet dus…

die eerste keer uit kwam door zn vriendin die ook op hem was enzo…
bedankt ! xx @swiftie

Als ik het goed begrijp ben jij verliefd als je hem in real life ziet en hij als hij jou op de app spreekt? Dan klopt er iets denk ik en kun je het misschien beter uitmaken.

als IK met hem op app spreek dan heb ik GEEN gevoelens en ik het ECHT WEL

op app spreekt HIJ heel lief met me en in het ECHT doet hij bijna niks.

sorry ik weet heel ingewikkeld.

Dus jij bent verliefd als hij bijna niks doet en je ziet hem als vriend als hij heel lief doet.
Ik denk niet dat het dan een goede relatie is eigenlijk. Hoe oud ben je eigenlijk?

Hoe oud ben jij als ik vragen mag?

Het komt een beetje over alsof jullie allebei niet weten wat jullie willen. Misschien moeten jullie hier samen eens over praten, wat verwachten jullie van elkaar.

de laatste reactie vind ik wel een goed idee dankjewel

waarom willen jullie dat weten?? dat doet er niks toe toch?

Dan kunnen we je beter helpen lieve schat, kijk als je 8 jaar oud bent is het een heel ander verhaal dan als je 18 bent.

Hoezo wat?

Zegt genoeg vind ik.

Als je je leeftijd niet wilt zeggen ga ik er maar vanuit dat je nog jong bent, misschien is je vriendje gewoon verlegen in real? Je kan ook een keer tegen hem zeggen dat je hem heel lief vind ofzo, en dan kijken hoe hij reageert :slightly_smiling_face:

Oh, lees mijn vorige bericht.

Is ze 26? Zo typt ze helemaal niet maar oke. :flushed:

‘we hebben elkaar al 1 week niet gezien en als ik met hem WhatsApp dan is hij gewoon een vriend voor me… maar als we op school zijn en met hem knuffel dan komen er weer vlinders…’

like fuck logic. :grinning_face_with_smiling_eyes:

Oh haha :’)

Ah oke, denk al.