ik weet het niet meer :s

Ik denk dat het een best lang verhaal word dus alvast bedankt voor het lezen :flushed:

Ik heb nu een vriend… al 5 maanden, maar de laatste weken weet ik het niet meer… ik voel me niet meer zo blij als ik bij em ben als eerst… ik heb geen zin meer in zn knuffels en kusjes en ik weet echt niet meer wat ik moet doen…
Hij loopt me best wel achterna, of jaa eigenlijk zijn we gewoon elke uur op school alleen maar bij elkaar en dst vind ik ook niet leuk meer ik wil gewoon “vrij” zijn en met alleen mn vriendinnen kunnen
Hij zit bij me in de klas en volgende week gaan we met school naar frankrijk, dus ik denk nu steeds wat moet ik doen? Wachten?.. uitmaken voor Frankrijk zodat ik me dan beter voel daar en dat die niet steeds bij me loopt zonder dat ik me niet fijn voel?
Want we gaan ook naar disneyland en ik weet zeker dat die dan met mij en mn beste vriendin mee loopt alleen maar

Ik heb jullie hulp echt echt nodigg… ik weet het echt niet meer :frowning_face:

Xx

Je kan toch eerst met hem praten?
Gewoon aangeven van dat je meer met je vriendinnen wilt zijn en hij dan lekker met zijn vrienden dingen kan doen.

Ga met hem praten.

Ik zou echt gek worden van zo vriendje maar inderdaad ik zou er eerst eens over praten. Hopelijk komt alles goed en geeft hij jou wat ruimte

Jaa indd ! Ik ga wel ff praten met hem…

Alleen mijn probleem is dan dus dat die bij me in de klas zit en dak em alsnog elke minuut van de dag zie :flushed:

Dus?

Je kan toch gewoon met hem praten. Dat hij bij je in de klas zit, betekent niet dat hij constant bij je moet zitten. Het moet duidelijk voor hem zijn dat je het ook waardeert als je op school met je vriendinnen kan omgaan en buiten school, als jullie afspreken, die tijd voor hem is.

Dat het voor jou gewoon niet werkt, dat het leuke er dan vanaf gaat en dat je dat echt jammer zou vinden. Maar dat die "vrijheid’ een stap in de goede richting zou zijn.

Jaa precies dankjewel x

Je kan allereerst al beginnen met duidelijk tegen hem te zeggen dat je vrijheid nodig hebt,maar als ik je zo bezig hoor dan ben je niet echt meer verliefd op hem. Je kan best met hem gaan praten en eerlijk zijn over je gevoelens zodat hij ook weet waar jullie staan. Wie weet geeft hij je de vrijheid die je nodig hebt en komt jullie relatie er weer boven op, maar als je te hard twijfelt over hoe graag je hem nog ziet, kan je het best gedaan maken in mijn ogen. (als je al geen kusjes of knuffels meer wil)

MAAR ik heb niet gezegd dit meteen te doen he! eerst praten en zien wat je samen besluit te doen :slightly_smiling_face:

Had je aan moeten denken voor je een relatie kreeg.

Een woord: praten

praat.