… nvm
Ik herken mezelf in jouw denkmethode. Het belangrijkste advies dat ik je mee kan geven is dat je niet zo moet nadenken. Ik doe het zelf ook, ik overdenk werkelijk elke stap, wat een jongen voor me betekent, wat hij zou moeten betekenen, of hij me mee uit vraagt, of we nog wat leuks gaan doen, waarom hij niet begint met praten etc, je kent het haha. Over kleine dingen kan ik best lang malen. Maar dat moet je niet doen. Je zit in je eindexamenjaar, gaat binnenkort een hele nieuwe periode met nieuwe mensen tegemoet, waarom niet gewoon genieten? Geniet van nu, praat gezellig met de jongen, spreek af als je daar zin in hebt en niet als je er geen zin in hebt, en zie maar wat het wordt. Je hoeft niet van te voren bepaalde verwachtingen te hebben, hou alles open en dan komt het goed. (:
Ja je hebt helemaal gelijk hoor Mnemosyne! Merk het van mezelf ook wel en vind het super vervelend, ik ben gewoon heel erg van het: Ik wil weten waar ik aan toe ben, en als ik iets wil wil ik het NU.
Denk ook wel dat het het verstandigst is om gewoon af te wachten en zien wat er gebeurd. Het is alleen zo moeilijk omdat het nu al de hele dag door mijn hoofd maalt en ik me slecht op andere dingen kan richten. En dan voel ik me gigantisch dom omdat ik ook weer zit van: Kom op zeg, je kent elkaar nauwelijks. Pff…
upje