Ik weet het niet meer.. HELP

Hallo!

Ik moet echt mijn gezicht beter reinigen! Ik deed het eerst wel maar ik denk verkeerd, en nu doe ik al een tijdje niks meer aan mn gezicht, ook geen make-up! Ik wil dus weer goed reinigen met de goede producten! 2x per dag! maar waar mee? het liefst producten zonder of met zo weinig mogelijk parfum/alcohol, hebben jullie tips? waarmee reinigen jullie? wat is fijn? wat gebruiken jullie en hoe vaak? masker? scrub? ik heb een best droge huid en ook een gevoelige huid.

Hoor het graag! wil morgen naar stad om vanalles te halen ! P.s. heeft tuinen fijne dingen? tips allemaal welkom xxxxxxx

Ik gebruik altijd purity (?) van Philosophy. Een keer erop smeren en al je make-up is bijna weg. Dan nog even met een toner na en weg is je make-up. Je doet heel lang met een flesje en ik vind de prijs echt super meevallen (ongeveer 19/20 euro). Voor je verzorging ligt het eraan wat voor type huid je hebt. Ik heb een hele droge huid en ik gebruik creme van Biodermal (voor de zeer droge huid) en daarnaast nog castorolie voor de droge plekjes op mijn gezicht, Ik denk dat je voor verzorging je het beste even kunt laten adviseren bij een parfumerie o.i.d.