Ik weet het niet meer.. Help!!

Crush!

Ik ga het zo kort mogelijk houden! Ik ben een meisje van 17 jaar oud en mijn crush is 18. We hebben elkaar leren kennen op een feest (2013), toen hadden we niet echt gepraat, dus eigenlijk leren we nu pas elkaar echt kennen. Hij begon opeens tegen me te praten op Facebook. We hadden toen een beetje bij gekletst en al snel konden we leuke gesprekken hebben. Dus besloten we om af te spreken na 2 jaar. We hebben elkaar 4 á 5 keer gezien afgelopen 2 maanden. De hele tijd eigenlijk met uitgaan en één keertje gingen we naar de bioscoop. En ondertussen praten we de hele tijd op WhatsApp. In het begin was hij best wel veel met mij aan het flirten maar nu valt het wel mee als het aan mij ligt. Hij zegt wel eens iets liefs of begint hij over onze “toekomst”, maar ik zie hem steeds minder soort van. Hij heeft het altijd druk, altijd. Elke weekend wel een feest, of werken, voetballen of weet ik veel. Door de weeks als ik klaar ben met school dan moet hij pas naar school gaan, dus dan lukt afspreken niet echt. Hij woont iets langer dan een halfuurtje van me vandaan. Hij zegt dat hij kan komen wanneer ik het maar wil, hij vraagt ook of ik met zijn vrienden uit wil gaan, (dan neem ik natuurlijk mijn vriendin(nen) mee), dat deden we de afgelopen keren dus ook, maar dan praatten we niet echt, want dan is hij met zijn vrienden beetje aan het drinken en ik met mijn vriendin(nen) aan het dansen. En bij de bioscoop was er ook niet echt kans om te praten. En ik wil praten. Want ik wil weten hoe het tussen ons “zit”. We hebben gekust/gezoend en ik vraag me af of het iets meer gaat worden. Ik wil graag weten wat ik voor hem ben. Maar als hij nooit tijd voor me heeft/wilt maken dan kan ik ook nooit met hem daarover gaan praten en op WhatsApp wil ik dat niet echt. Maar soms geeft dat dus mij het gevoel alsof hij niks meer wilt, omdat hij af en toe dan ook droog of kortaf reageert. Ook al zegt hij altijd dat ik me geen zorgen moet maken. Wat denken jullie? Hoe weet ik of hij me serieus neemt? Of of hij me leuk vindt? Wat kan ik doen?

Alvast bedankt voor het reageren!