Ik weet het niet meer.. Help!

Hey meiden,
Aangezien ik deze topic maak heeft te maken met een jongen.
Ik had drie jaar geleden met een jongen contact, we hadden gesmst en het klikte erg goed, hij was erg verlegen maar opeens liet hij niks meer van zich horen. Dat vond ik erg lastig een heel jaar niet…
Ik kwam hem altijd tegen bij het uitgaan, dus was wel wat moeilijk voor mij en hij woonde ook nog eens een kwartier fietsen van me af.
Na die 2 jaar kwam hij terug af dat het hem heel erg speet en geen contact opnam omdat hij problemen had, hij wou niet zeggen met wat maar het klonk wel erg geloofwaardig.
Toen hadden we in de zomervakantie afgesproken en het was erg leuk, maar hij had wel eens gezegd dat die niet veel vriendinnen had gehad, maar hij laat ook bijna nooit iets van zich horen…
Nu kwam die afgelopen zaterdag weer af met dat het hem heel erg speet, en dat die het wel gezellig vond om iets weer eens wat samen te gaan doen…
Ik zit met een dubbele enkelbreuk en hij had me uitgenodigd bij hem thuis voor een filmpje maar omdat dat niet ging met me enkel zei die dat die me ook nog altijd wel gezelschap wilde houden bij mij thuis en dat ik het maar zou moeten laten weten…
Maar nu heeft die de afgelopen week ook nog niks van hem laten horen dus ik weet niet meer zo goed wat ik er mee aan moet…
En ik sms nu ook nog met een andere jongen een tijdje terug… en die is echt lief voor me en woont ook vlak bij mij… maar ik weet het gewoon niet meer zo goed wat ik moet doen.
Kan iemand mij misschien raad geven ?
Xxx

Doen wat voor jou gevoel het beste is, het klinkt inderdaad heel vaag dat hij elke keer contacten verbreekt. Zeg in ieder geval tegen hem dat dat je dwars zit. Je bent immers geen speelgoed wat hij kan dumpen zomaar en weer kan oprapen wanneer die behoefte eraan heeft. Doe wat voor jou goed voelt, als je je meer op je gemak voelt bij de ander, ga dan voor hem. Zeg duidelijk tegen die jongen dat je best wilt afspreken maar niet op die manier. (dat zou ik in ieder geval doen) Succes ermee!

Lief van je dat je hebt gereageerd op me topic! :slightly_smiling_face:
En ja dat is misschien wel slim, maar ik ga zelf ook niet meer tegen hem praten, hij is de gene die nu moeite moet doen vind ik want ik heb 1 jaar terug heel veel moeite voor hem gedaan en kreeg er niks van terug…
Ik heb wel heel veel gehoord dat hij het druk heeft met school en dit en dat, maar hij heeft dan wel tijd voor zijn vrienden…
Maar ergens is het ook wel een verlegen jongen, dus ik zit er zelf ook wel mee en wil eigenlijk ook niemand kwetsen als je dat begrijpt. Ben zelf namelijk heel gevoelig op dat vlak…
Maar het is nu gewoon een erge moeilijke situatie en ik durf vaak niet bot te reageren wat ik misschien wel eens moet leren, want heb al best vaak gezegd dat er dan wel goed gepraat moet worden als we eens afspreken maar dan zegt die gewoon ja en niet meer :s dus ik weet niet zo goed hoe ik er mee om moet gaan snap je :slightly_smiling_face:

Ja, ik snap helemaal wat je bedoelt. En dat ‘wel tijd voor vrienden’ is denk ik vaak een jongens ding, soms lijkt het ook voor mij dat mijn vriend wel tijd voor vrienden heeft en soms niet voor mij. Ik ben zelf ook een gevoelig type dus ik kan wel in je denkwereld komen. Dit is een lastig geval, maar laat hem jou niet onzekerder maken dat je al bent. Als hij dit wel doet dan is het gewoon over het algemeen niet de goede jongen, hoe pijnlijk het ook is als je gek van iemand bent. En ja, als hij echt voor je gaat moet hij maar wat meer moeite doen, maar laat niet ALLES van zijn kant komen, laat wel zien dat je het echt wil. Tis lastig ja…

Je zegt nu wel dat hij moeite voor jou moet doen en dat je niet meer gaat praten, maar dat vind ik nergens op slaan. Hij vraagt toch of hij langs mag komen. Dus misschien wacht hij gewoon op je antwoord aangezien JIJ het zou laten weten.

Aangezien ik deze topic maak heeft te maken met een jongen.
lol wat?

Ik zou niet op hem gaan wachten in ieder geval en gewoon met die andere jongen afspreken.

Dankjewel, ik zal er zeker nog eens goed over nadenken! :slightly_smiling_face:

Oke ja dat was misschien grof bedoeld maar hij laat nooit zelf iets van zich weten pas weer 2 maand later of 1 maand… en ik begon altijd uit mezelf kei vaak tegen hem te praten en om iets voor te stellen om iets te doen… maar ik weet gewoon niet meer of die me echt wel wilt snap je

Hmm… ergens heb je misschien wel gelijk maar is gewoon lastig als je iemand echt leuk vind en waar je al kei veel moeite voor hebt proberen te doen maar niks werkt…