Hoi,
Ik heb/had een eetstoornis. Het begon in December, er was iets gebeurt waardoor ik me waardeloos begon te voelen, en veel te dik. Ik was 74 kg, en 1.70. Overgewicht dus. Toen ben ik in 2 maanden 9 kilo afgevallen, en toen kwamen de mensen erachter enzo. Ze vroegen zich af waarom ik niet at, m’n ouders kwamen erachter dat ik m’n vinger in m’n keel stak enzo. Tussen Februari en nu ben ik toch nog 4/5 kilo afgevallen. Ik heb nu dus een gezond gewicht. Ik begon in te zien dat ik niet meer zo dik was, en dat het eigenlijk wel meeviel. Voor het eerst was ik weer tevreden met mezelf. Totdat mensen weer opmerkingen begonnen te maken. Vandaag hoorde ik weer van: “Ze heeft een mooi hoofd, maar de rest niet.” Nu ik deze opmerking hier typ komen de tranen in m’n ogen urgh. Maar dan heb ik ook mensen die zeggen dat ik te dun ben, en zelfs iemand die jaloers was.
Maar toch, ik begin mezelf weer vreselijk dik te voelen en ik zat net weer op die pro-ana sites en ik wil ook zo dun zijn en ik voel me echt kut en urgh.
Ik weet niet echt meer wat ik moet doen nu. Het ging zo goed en ik stort gewoon in een keer weer helemaal in.
(Ik weet trouwens niet of ik dit topic in de goede catagorie plaats)