Ik zit heel erg te twijfelen of ik een einde zal maken aan onze relatie, of dat ik er mee door wil gaan. Ik zou suuupergraag jullie advies willen!
Ik heb nu 2 maanden met een jongen die ongeveer 80 km van mij weg woont. Ik zie hem bijna elk weekend en slaap daar dan ook, en als ik hem niet in het weekend zie zie ik hem een keertje door de week. Ik reis daar elk weekend heen (op OV, kost me heel wat geld). Hij is altijd blij om me te zien, maar hij komt nooit mijn kant op. Ik vraag me altijd af of hij dat teveel gedoe vindt, hij mij niet belangrijk genoeg vindt, als ik niet kan zegt hij namenlijk nooit dan kom ik wel naar jou toe. Ook op W’app ben ik altijd degene die het gesprek begint en negeerd hij m’n appjes vaak, ik heb wel eens een halve dag niet gepraat, en van zijn kant komt er dan ook niks. Maar aan de andere kant, hij maakt tijd voor mij vrij, geeft zijn stapavonden op wanneer ik bij hem ben, spijbeld om een middag met mij te kunenn zijn. Maar het komt altijd over of het hem niet zoveel boeit, als ik zeg zal ik komen morgen, zegd hij zoiets van; van mij mag je/moet je zelf weten. Het loopt dood voor mijn gevoel…
Toen ik net met hem had was het juist andersom, ik kreeg allemaal lieve berichtjes van hem, hij was de gene die af wou spreken, die alles voor mij wou betalen, die helemaal gek van me was. Maar dat lijkt verdwenen.
Is dat gewoon een dipje en zouden we gewoon verder proberen, of kom je niet uit deze sleur?
Ik weet echt niet wat ik moet doen, ik hou ontzettend veel van hem en ik denk ook dat ik hem kapot zou missen als ik hem niet meer heb, maar ik heb gewoon het gevoel alsof de relatie dood loopt…