Ik weet het ff niet

Een meid bij mij op school vindt ik echt super leuk maar ik weet ff geen leuke manier om ze maar iets met dr te beginnen nog nooit gehad dat ik niet eens het gesprek durf aan te gaan :anguished:? echt erg kan iemand me helpen of niet wat is dit haha normaal weet ik het wel tte zeggen maar ik kan de woorden niet vinden plz help (als ik wanhopig over kom sorry)

Ben je pot dan :anguished:?

haha neeeeeeeeeee sorry ik lul soms nog al gay weet het :stuck_out_tongue:

Er staat toch dat hij een jongen is op z’n profiel x’]
Heb je al wat eerder gewoon met haar gepraat of vind je haar leuk zonder haar echt te kennen ofzo?

Ik snap er helemaal niks van.

Edit: Oh er begint me iets te dagen. De topicstarter is een jongen.

jah ik vindt der gewoon geweldig ziet er leuk uit vrolijk altijd en zo en ja ik weet het niet het gaat altijd zo heej jeroen heej miranda alles goed ja zkr en dan klaar niks ik wet niet wat ik moet zeggen en ja om in een keer te zeggen ik vindt je leuk wil het wel maar ik krijg het mijn mond niet uit

hij is een jongen en wil contact met een meisje op zijn school en vraagt ons hoe want WIJ zijn meisjes… hoop ik(A)?

maar,
je moet een beetje via via achter haar msn komen… dat werkt meestal wel. of als je echt lef hebt naar haar toe gaan. maarja, er zijn maar weinig mensen die dat durven!

Begin gewoon een gesprekje met 'r.
Of als je eens snoepjes bij je hebt, bied haar eentje aan.
En mocht er iets leuks zijn in de stad ofzo vraag 'r of ze mee wil.

dat is het hem normaal heb ik dat niet zo maar nu ja ik weet niet echt hihi het is anders

nee klopt maar meestal is het niet zo een probleem voor mij om het te zeggen maar nu

nu moet je alle moed bij elkaar rapen
maar… schijt hebben aan iedereen. of op een feest ofzo? helpt ook meestal wel…

ja is wel een goeie (snoepje sorry maar ben nog al hyper op het moment echt grappig woord hahaha hoe het er staat XD god heb hier lol om niks )

bloempje goeie tip maar dat lukt me niet echt als ik in de ogen kijk gaat het van wa wa wa waaar is het tijltje volgens mij lek ik een beejte kwijkl op de vloer zeg maar :stuck_out_tongue:

Nou ja ik weet nog toen mijn vriend en ik elkaar net leerden kennen(ik was blijven zitten en ik kwam bij hem in de klas) toen zijn we door dezelfde intresses met elkaar in contact gekomen en ik weet nog dat hij me eens een snoepje aanbood.
Ik heb hem toen meegevraagd naar de opening van een poppodium, en toen sloeg de vonk over en het bleek dat we elkaar al die tijd al leuk vonden.

zo das wel vet leuk aai nah ik heb wel een gedicht voor de geschreven maar ik vindt het nog al ja ik weet niet slecht :stuck_out_tongue: wacht ik stuur hem ff

hahah super leuke ontmoeting. lang leve het snoepje!:stuck_out_tongue:
maar weet je,
als je zo blijft kwijlen van haar dan kan je dus nooit echt weten of jullie iets kunnen hebben… als je realistisch wordt dan is er keuze…
of ben ik nu te sirieus?!

Alles kan een mens gelukkig maken,

Het horen van het gezang van de vogels,
Het zien van een blauwe lucht,
Of een Nieuwjaarsduik in vogelvlucht.

Alles kan een mens gelukkig maken,

Van groot tot klein,
Van grof naar fijn,
Van saai naar leuk,
van een stank naar een aangename reuk.

Maar waar ik op dit moment gelukkig van wordt,
Is een vrouw,
en niet zomaar 1 maar van jouw.
Ja met jouw wil ik wel want beginnen,
er zullen obstakels zijn maar ik weet het zeker dat we samen er wel iets op verzinnen.
Want val alle vrouwen ben jij de nummer 1 waar ik mee wil samen zijn,
en dat dat vindt ik fijn.

naja ergens wel maar ja ik neem dat het weg gaat als ze het van me weet of ik wordt afgewezen maar ja die kans is er altijd :stuck_out_tongue: maar ja

Probeer er eerst maar eens voor te zorgen dat je een vriendschap kan opbouwen :3

zal ik zkr doen :wink: