Hallo girls!
Ik heb een vraag aan jullie, of nee, eigenlijk heb ik gewoon advies nodig.
Ik ben 15, en heb nog niet echt ervaring met jongens. Ik heb nog nooit gezoend, heb nog nooit een vriend gehad… Je weet het wel. Ik ben wel een keer op een date geweest, en daar is waar het begint.
Ik ken via mijn sport een ontzettend leuke jongen. Hij sport minder lang dan ik, en hij kwam er dus op een gegeven moment gewoon bij. Hij kwam samen met een groepje andere jongens, maar die trokken mijn aandacht niet, alleen hij. Hij is zo, zo ontzettend knap, ik vond hem direct echt al helemaal whaaaaa, zegmaar. Op een gegeven moment gaf hij mij een facebook invite en ontstond er een gesprekje. We bleken veel interesses te delen! We fietsten ook samen op. Maar altijd als er een gesprekje was, moest ik het opbouwen zegmaar, en moest ik het beginnen.
Op een gegeven moment was er een film uit die ik superleuk vond, en waarvan hij het 1e deel ook geweldig vond, dus ik vroeg hem mee en we gingen samen naar de film. Het was heel gezellig en leuk, maar er is niet veel gebeurd verder, het was gewoon leuk.
Nu ben ik een paar maanden later en aan de ene kant, wil ik hem ontzettend graag meevragen om nog een keer iets te gaan doen, maar aan de andere kan ben ik heel erg bang dat hij mij niet leuk vindt. Ik weet niet waarom, want hij heeft geen duidelijke signalen gegeven, maar still… Het komt allemaal wel heel erg van 1 kant, en als ik niks zeg, laat hij mij in principe gewoon met rust. Maar ik lach alsnog erg veel met hem tijdens de training en ik ben zo, zo verliefd op hem… Ik weet gewoon echt even niet meer wat ik er mee moet. Meevragen voor een 2e keer? Afwachten? Met rust laten? Heeeelp. Ik zou het zooo leuk vinden als het wat wordt, want we delen zoveel en hdfnsd. Idk!
Help please!
Groetjes,
een nogal desperate meisje.