Ik weet het even niet meer.

Er is dus een jongen, R. Ongeveer een jaar geleden hadden we bijna wat en uiteindelijk durfde ik niet en daarom is het niks geworden. We hadden toen wel film gekeken en gezoend. Daarna durfde ik niet meer. Ik weet niet waarom. Maarja. Nu heb ik afgelopen zaterdag weer met hem gezoend op een feestje. Het was heel gezellig enzo. Maar ik weet nu niet wat ik moet doen. Ik wil heel graag voor hem gaan maar ik weet niet wat hij wil en hoe ik het aan moet pakken.
Liefs Do.

vraag hem of hij een keertje mee wilt wat gaan drinken… dan toon je interesse… daarna kun je gewoon kijken of hij echt leuk is miss vraagt hij jou mee op een tweede date en anders zeg je dat je het super leuk vond en dat jullie dat snel nog eens moeten doen:)

dankjewel lilly, goed idee.
ik weet alleen nooit zo goed waar ik het over moet hebben, daar ga ik dus nog even over nadenken.
liefs.

Heb je zijn nummer? Sms/whatsapp hem dat je het gezellig vond op dat feestje, en of hij misschien een keer iets leuks wil gaan doen. En je moet vooral niet van te voren allerlei gespreksonderwerpen gaan bedenken, dan komt het heel geforceerd over. Probeer gewoon spontaan te zijn, toon interesse, dan komt het echt wel goed!

ik weet niet of die jongen een prater is anders is het helemaal geen probleem… maar er is sowieso genoeg om over te praten dat komt wel goed :slightly_smiling_face:

Nou. Je kunt hem vanalles over jezelf vertellen, maar vergeet niet om ook hem vragen te stellen. Als hij iets zegt waarvan je denkt ‘Hé, daar wil ik meer van weten’ vraag dan vooral door.
Gewoon lekker jezelf zijn :relieved: Komt goed.

Zit hij bij jou op school, in dat geval zou ik met hem gaan praten en dan vragen of hij met je mee wil gaan drinken. En als je dan daar zit met hem moet je gwn jezelf zijn, en wat hier al stond spontaan zijn :slightly_smiling_face:
Succes

We hebben 2 jaar bij elkaar in de klas gezeten en zijn eigenlijk gewoon hele goede vrienden, dus over mezelf vertellen is niet echt een optie want hij kent mij al.
In de tijden dat we gewoon vrienden zijn dan gaat praten heel makkelijk tussen ons, maar zodra het duidelijk is dat we elkaar leuk vinden dan worden we allebei stil.
Heel vervelend.

Dus hij vindt je nu ook leuk? Of lees ik dat verkeerd, in dat geval zal ik er gewoon voor gaan