Ik weet het even niet meer!

hoi.
ik zit een beetje ergens mee, ik heb de laatste tijd af en toe het gevoel dat sommige goede vriendinnnen me niet meer zo mogen, en niet veel tijd meer aan me willen besteden.
het zit allemaal even niet zo mee.
winter dipje?
in elk geval was mijn vraag hoe ik me gewoon weer wat beter ga voelen?
alvastbedankt!
kusx

Ik heb dat ook gehad, en iedere andere meid denk ik ook wel :wink:
je kunt gewoon leuke dingen doen die jij graag doet, en betrek je vriendinnen erbij
en onthoudt dat dit gevoel waarschijnlijk wel weggaat met de tijd…

Nou eh. ik heb dat nog nooit gehad hoor.
het zijn tenslotte vrienden dustsja.
ik denk dat je jezelf moet afvragen of het wel goede vrienden ZIJN als ze afstandig doen?

nja verder heb ik geen raad ofzo :rainbow_flag:

hi,
soms heb ik dat gevoel ook… praat er eens over met je vriendinnen… mss heb je het je maar verbeeldt? of hadden ze een slecht dagje? maar je moet niet onzeker zijn, als het goede vriendinnen zijn blijven ze echt wel…

Dit had ik ook -toen ik nog niet goed wist wie m’n vrienden waren. Ik heb nu 4 hele goeie vriendinnen die zich nooit zo tegenover me zullen gedragen (denk ik :’). Dus misschien moet je je afvragen of het wel de juiste vriendinnen zijn? En vraag het gewoon aan ze. Waarschijnlijk zullen ze je aankijken van ‘waar heb jij het over?’.

Misschien moet je je niet richten op 1 of 2 vriendinnen maar gewoon wat ruimer kijken. Er zijn vast nog wel meer aardige meisjes, en misschien gaat het dan wat luchtiger tussen jullie. Als ik winterdipje heb, helpt meestal Douche+muziek. Maar ik word meestal over blij van. =]

In ieder geval suc6, <3