Ik weet het even niet meer...

hooi,
Er zijn 4 jongens die ik echt allemaal heel erg leuk vind.
Jongen 1 ken ik al heel erg lang, ik ben er zowat mee oprgroeit, we spreekte bijna elke dag af in groep 7 en in groep 8 spraken we ook vaak af. Ik vind hem eigenlijk heel erg leuk. Maar hij doet een beetje macho.

jongen 2 ken ik via school.
Ik heb hem op msn en hyves. Maar ik moet het gesprek op gang houden, op school kijkt hij me best vaak aan. Ik vind hem ook erg leuk.

Jongen 3 ken ik via vriendinnen. Hij is meestal de persoon die het gesprek op gang houd, en waarmee ik erg vaak cam. Hij is erg lief, zacht en leuk.

Jongen 4 zit bij mij in de klas. Hij is eeerg leuk. Hij kijkt soms naar me. En we maken soms leuke gesprekken. Hij is zooo lief, maar ik denk dat hij me niet ziet staan.

Maar als ik met jongen 3 aan het praten ben, voel ik me schuldig tegen de andere.
En andersom.
Ik weet even niet meer wat ik moet doen
Tips!!!??

Eeh met geen een jongen iets beginnen en ze alle 4 te vriend houden?? :slightly_smiling_face:

Als je een jongen leuk vindt, hoef je nog niet meteen verliefd te zijn. Probeer anders een keer met een jongen af te spreken en zo erachter te komen of je hem leuker vindt dan de rest. Je hoeft je echt niet schuldig te voelen als met een andere jongen praat, jullie hebben namelijk geen relatie.

Hopelijk heb je er wat aanxx

je hóeft niet per se op iemand verliefd te zijn of een jongen leuk te vinden, ga met ze allemaal om als vrienden, en als 1 van hen overduidelijk laat blijken dat hij je echt ziet zitten, kan je jezelf dan afgaan wat je voor diegene voelt