Ik weet het even niet meer...

hi, ik vind al een tijdje een jongen leuk, en ik wist 100% zeker dat hij mij ook leuk vond.
maar ineens had hij een ‘soort van’ vriendin…

maar,hij kijkt echt de hele tijd mijn kant op, en als dan reageer gaat hij glimlachen, en ook de hele tijd mij begroeten, en ik hoorde hem tegen zijn vrienden zeggen over dat gesprek…

en hij doet nog zoveel meer, dingen waarvan je zou verwachten dat hij mij leuk vindt. we zijn niet echt vrienden, en toch blijft hij dit doen.

maar waarom doet hij dan zo, want ik negeer hem nu omdat ik niet tussen hem en zijn vriendin wil komen.

p.s. hij noemt z’n vriendin ‘soort van’ vanwege lange afstand.

heeft iemand een idee, wat hij nou eigenlijk van me wil?

Ik begrijp je verhaal niet zo maar als hij een lange afstandsrelatie aangaat: 1. boeit zij hem eigenlijk niets maar wil hij je jaloers maken, omdat je zeg maar misschien niets durft met hem, 2. denkt hij dat het wel kan lukken al is het een lange afstand maar de hypothese klopt dan niet aangezien hij je aandacht nog wil.

meid ik zou echt afstand van hem doen.
als hij een relatie met iemand heeft is het toch niet normaal dat ie zegt dat ie een ‘soort van’ vriendin heeft? een afstand zou dan geen verschil moeten maken.

wat nou als jullie ooit eens iets krijgen en hij zegt tegen anderen ‘ja ze is een SOORT VAN mijn vriendin’ en ondertussen wel lopen “flirten”?

Ik ben het eens met Makeitrain. Je kan niet een “soort van” vriendin hebben. Ofwel heb je een vriendin, ofwel heb je geen vriendin. Jongens die een “soort van” vriendin hebben zijn niet serieus, ofwel tegenover die vriendin, ofwel tegenover zichzelf, ofwel tegenover jou.

Ik zou hem negeren en als hij zelf een stap naar jou toe zet, zeggen dat hij niet mag vergeten dat hij een vriendin heeft. Maak het jezelf niet te ingewikkeld meid!

op facebook lees ik net dat hij het uitgemaakt heeft met zijn vriendin… en ik stuur dus een gemeenschappelijke vriend een berichtje en hij zei, dat hij al een poos iemand anders leuk vind…

wattefuck

iemand?

dat iemand naar je lacht betekend niet meteen dat hij je leuk vindt. Je kunt altijd met hem gaan praten maar hou het casual in eerste instantie (als je echt zeker weet dat hij geen vriendin meer heeft kun je een beetje flirten anders is dat echt NOT DONE).

wat wil je van ons horen? je kan toch niet in een keer op hem aflopen en zeggen he ik vind jou leuk, jij mij laten we een stel worden. Probeer met hem te praten en als je een leuk gesprek hebt kun je voorstellen om eens wat te gaan doen

Je vindt hem dus echt heel erg leuk en daardoor let jij op alles wat hij doet. Hij vindt je aandacht ook waarschijnlijk hartstikke leuk. Ik zou niet verder gaan, hij weet zelf niet wat hij wil, dus dat wordt lastig. Daar krijg je denk ik een hele brok aan.

Maar als je hem echt niet uit je hoofd kan zetten, inderdaad eens een gesprek met hem aangaan en kijken of dat leuk is. Dan kan dat vaker zodat je hem wel echt leert kennen en hij het na een tijdje nog steeds ziet zitten. Niet te snel beginnen aan een relatie in ieder geval.

Ik zou idd eens proberen een gesprek aan te knopen, wie weet is hij wel een enorme klootzak :wink: En niet geschoten altijd mis toch? :flushed:

ik had een paar dagen geleden met hem gepraat, en hij was echt verschrikkelijk lief, en helemaal interesse tonen. en toen benaderde ik hem op whatsapp, en dat werd het meest akwarde gesprek ooit.

Jongens zijn echt heel vaak awkward op whatsapp, dus ik zou gewoon nog eens met hem praten in het echt! Dat kan nooit kwaad!

Soort van vriendin, dit komt op mij over dat het meisje wel denkt dat t serieus is, maar hij niet echt en dat je vooral niet moet denken dat hij bezet is…

Ik zou niet zeggen dat hij veel waarde hecht aan die andere relatie… :wink:

Ik heb bijna precies hetzelfde! Maar ik wil er zelf proberen afstand van te nemen, en ik weet niet hoevaak hij zoiets heeft gedaan bij jou, maar bij mij is het zo dat het elke keer hetzelfde verhaal is, het alleen maar ellende oplevert en er komt toch nooit wat van de grond in mijn geval
Misschien als je tegen hem in het echt praat dat het wat duidelijker wordt?