Niet zo lang geleden had iemand een topic aangemaakt omdat ze zenuwachtig wordt van (knappe) jongens. Ik heb ongeveer hetzelfde probleem;
Sinds ongeveer een jaar geleden word ik er zo zenuwachtig van als ik weet dat een jongen in me geïnteresseerd is (en ik in hem) dat ik niet meer kan eten, dat ik 's morgens moet overgeven zelfs! Ik weet het, het klinkt belachelijk (en het is het ook!) maar ik kan er echt niets aan doen. Alleen is het zo dat ik er echt héél ziek van word… Het is zo erg dat ik blij(!) ben als er niets gebeurt in mijn liefdesleven. Ik wil dat het stopt, want ik kan er echt niet meer tegen. Dat ik me zo ziek voel en dat ik niet kan eten is het vervelendste. Vooral 's morgens heb ik het het moeilijkst (omdat ik dan naar school moet vertrekken waarschijnlijk). Ik tril ook hard op de momenten dat het het felste is. Ik word ook vaak wakker in het midden van de nacht en kan dan niet meer slapen, omdat m’n hart zo tekeer gaat. Ik voel de spanning zelfs ? Ik weet dat het gewoon tussen m’n oren zit, maar ik weet niet wat ik moet doen om het allemaal niet zo serieus te nemen? Het ergste is dan nog dat ik nog geen enkele jongen ben tegen gekomen die dit alles doormaken waard is en nadien voel ik me ontzettend stom omdat het weer zo’n player was, thehe
M’n moeder maakt zich dan natuurlijk ook zorgen als ze ziet dat ik geen eetlust heb, maar het is zó belachelijk dat ik het te erg vind om het haar te vertellen…
Ik heb al gelezen over valeriaantabletten, maar ik kan toch niet elke keer als een knappe jongen me leuk vind en contact zoekt pilletjes slikken?
En naar de dokter gaan is ook al zo belachelijk, want ja wat gaat die doen?
“Ik kan niet meer eten en slapen en ik moet 's morgens overgeven, omdat ik zo zenuwachtig ben als ik een jongen leuk vind…?”
-“Hmm, misschien moet je… wacht wat? HAHAHAHAHAHA!”
#O ja, omdat ik 's morgens echt géén eetlust heb dan, heb ik een aantal keren mijn cornflakes in het toilet doorgespoeld… Kan dit kwaad? Ik dacht er ineens aan wat er zou gebeuren als het toilet verstopt zou zijn hierdoor en dat mijn ouders razend zouden zijn. Kan dit gebeuren of niet? Ik ga het sowieso niet meer doen, maar ik ben wel een beetje in paniek hierdoor nu, dus zou ik het graag willen weten
Sorry voor het lange berichtje (en het belachelijke probleem), maar ik hoop echt dat jullie me kunnen helpen…