Ik heb sinds 3.5 jaar een vriend. we waren helemaal gelukkig samen. tot het laatste half jaar.
ik ben heel veel veranderd en daar zit ik echt mee.
mijn vriend vaart op een sleepboot dus hij is ongeveer 6 weken weg.
in deze 6 weken ging ik altijd in het weekend uit met vriendinnen.
ik heb een ‘normale’ vriend wie dit wist, hij begon steeds meer met mij te flirten als mijn vriend weg was en ik zag dat eigenlijk niet omdat je aandacht leuk vind als je vriend al zoveel weken weg is.
op een gegeven moment is hij met me mee naar huis gereden maar er is verders niks gebeurd toen gheeft de zus van mijn vriend dat gezien.
zij heeft dat erg overdreven en toen zijn er allemaal andere dingen verteld over mij.
de laatste tijd zijn er telkens van die verhaaltjes rond gegaan dat ik zat te zoenen met anderen en ik heb zogenaamd al 4 kinderen van anderen en ik ben zogenaamd naar bed geweest met iedereen…
mijn vriend wist niet meer wat hij moest geloven omdat echt iedereen het tegen hem zei.
hij vertrouwd me niet meer zo erg en is bang om zich te binden aan mij ik heb er alles aan gedaan om het weer goed te krijgen maar hij weet niet wat hij wil. weet iemand wat ik moet doen, wat ik moet zeggen tegen hem?
ik ga ondertussen al niet meer uit en heb al het contact met anderen verbroken.
ik hou veel van hem en wil het niet uit maken!
please help me ?