Ik weet het allemaal niet...

Hi girls!
Ik zit met een probleem… Ik ben 15 en heb nog nooit gezoend of een ‘serieuze’ relatie gehad. Ik heb het er wel eens met vriendinnen over en die zeggen dat het niet erg is en dat ik moet genieten van de momenten zonder boytroubles. Alleen ik wéét dat het niet erg is en ik wil het ook niet omdat ik er dan bij hoor ofzo ik wil het omdat ik het wil en omdat ik voel dat ik er behoeft aan heb. :hugs: Nou ga ik over een week naar Frankrijk :sunglasses: en eigenlijk hoop ik op een vakantievriendje. Vroeger als klein kindje had ik allemaal (gewone) vakantievrienden, maar vorig jaar en het jaar daarvoor opeens nul. (zelfde camping, is dat het?). Nou waren er ook amper mensen van mijn leeftijd maar toch. Ik wil wel graag vrienden maken op de camping, en natuurlijk die franse jongen aan de haak slaan… Ik weet alleen niet hoe. Vooral met een jongen weet ik nooit of ik veel moet doen (forceer ik het dan niet?) of af moet wachten (maar wat als er dan niks van komt…). Dus ik weet even helemaal niet wat ik wil… help? :cold_sweat:

Ik denk dat dat vanzelf gaat. Mocht je iemand tegenkomen die je leuk lijkt (Zoen niet alleen met hem omdat JIJ het wil, hij moet het ook willen en ik zou duidelijk erbij zeggen dat het alleen gedurende de vakantie is), ga dan gewoon met hem zwemmen op de camping en leuke dingen doen (geen idee wat er daar allemaal te doen is). Trek veel met 'm op en dan merk je vanzelf wel of hij jou ook ziet zitten. Des noods vraag je het aan hem c:
En dan kissingsss hihi

Lieverd, denk maar zo: wat komt dat komt. En als het niet komt, dan komt het niet. Maak je daar maar niet te druk over, en probeer niets te forceren.

Ik weet dat het vanzelf gaat alleen het voelt echt alsof het bij mij niet vanzelf wil gaan ofs idk :cold_sweat:

Heb ik ook! Ik ben 18 en heb nog nooit een vriend gehad, maar ik kies daarvoor! Ik wil pas met een jongen gaan als ik echt hotel de botel ben. Als ik die gevoelens niet heb dan ben ik liever single!

Haha dit is echt typisch zo’n 15-jarigen dingetje. Volgens mij wil iedereen op die leeftijd wel een vriendje en een ‘serieuze’ relatie. Echter vinden de meeste mensen achteraf dat die ‘serieuze’ relatie helemaal niks voorstelde. Je kan dus beter gewoon wachten tot je een echt leuke jongen tegen komt en niet zomaar met de eerste de beste jongen van vakantie nemen omdat je een vriend wil.

Dit!

Ik wil ook niks met iemand waar ik niet verliefd op ben naar ik wil iemand om verliefd op te worden. Hoop fat je t nog snapt, ik snap mezelf soms niet eens :s

Het is de sociale klok die zegt dat het tijd is. Vooral omdat veel mensen in je omgeving er nu mee bezig zijn. Alles komt als het tijd is! Gewoon plezier maken.