ik weet het allemaal niet meer...

Even een achtergrondverhaal om het helemaal te snappen>
ik en mijn vriend zijn nu anderhalve maand samen.
Hij woont echt op 10 minuten loopafstand en vanwege zijn schooltoestanden zie ik hem nu maar 1 keer in de week. dan de zaterdagavond en dan keertje de zondag.

Nu had hij mijn zijn woord gegeven dat we elkaar zondag zouden zien.
Ik had hem die dag gesmst en hij regageerde pas 3 uur later. Dat hij aan zijn huiswerk zou gaan werken. Ik zie hem dan ongeveer ander halve week niet meer.

Ik wordt hier echt gek, is niet de eerste keer dat dit gebeurt. Alleen omdat we al vrienden waren weet ik niet hoe ik moet handelen.
Moet ik hem nu smsen van we moeten praten (wil niet uitmaken!) of gewoon wachten tot zaterdag dat we elkaar zien.
Zit er echt mee! heeft er iemand tips of heb je het zelf meegemaakt?

cemoi1991

Kun je hem niet even bellen ofzo? Is toch net iets persoonlijker dan smsen en dan hoef je niet zo lang te wachten.

als ik bel dan neemt hij niet op, want hij is oh zo druk…

tsja lastig.

Je zou hem anders kunnen bellen en kunnen vragen of die tijd heeft om heel even te praten al is het maar een halfuurtje.
En dat je dan aangeeft van goh we hadden zondag afgesproken en ik weet dat je je huiswerk moet maken maar had dan even van te voren gebeld. Ik had me erop verheugd en het was wel een telleurstelling.
En dan kijk je gewoon hoe die reageert en dan zeg je ik wil je gewoon vaker zien klaar.

als die niet opneemt dan ga je naar zijn huis toe als het toch maar 10 min lopen is.

Ja inderdaad, bel hem gewoon. Als het je vriend is, zou dat gewoon moeten kunnen + het is gewoon duidelijk, geen miscommunicaties mogelijk (:

oke ontopic:
je zegt ik weet het allemaal niet meer?
maar je hebt pas anderhalve maand?
als je het dan al niet meer weet ? :expressionless:

oh oeps, lekker handige reactie haha.

Als je er echt mee zit zou ik hem nu bellen

Edit: Oh ik zie nu dat hij niet kan opnemen. Dan moet je wel wachten? En dan wel een goed gesprek hebben. Heeft hij echt geen tijd voor een gesprek van een half uurtje of zo (misschien niet eens)?

ja je hebt gelijk, maar wist niet hoe ik topic moest noemen.
ken hem al 6 a 7 jaar en hij is normaal zo duidelijk enzo…
Dus ken niet zo en dat maakt mij beetje radeloos, snap je?
misschien bel ik hem wel ff, wil echt ff duidelijk hebben weet je

[message=7584543,noline]Mango_x schreef op 04 April 2011 @ 19:58[/message]:
als die niet opneemt dan ga je naar zijn huis toe als het toch maar 10 min lopen is.

Misschien moet je dit proberen?

ja thanx, ik ga gewoon bellen en anders sta ik recht voor zijn neus, moet hij me wel spreken

ik zou him met rust laten. het komt vanzelf wel goed

nouja ik zou toch willen weten wat er aan deh and is, misschie nheeft ie gewoon even rust nodig en dan is het handig om hem dat ook even te geven. maar als je mijn nieuwsgierigheid hebt dan zou ik hem toch bellen smsen of voor zn huis gaan staan stalken :stuck_out_tongue:. succes, hoop dat het meevalt.
zou hem niet gelijk te erg aanvallen btw.