Ik weet het allemaal niet meer.

[i]Hoi lieve girlscene meiden,
Ik heb nu ongeveer anderhalve maand met mn vriend, het is een serieuze relatie (ja, ik ben 13, dan kan je ook serieus verliefd zijn, voor degenen die dat niet willen geloven). We houden veel van elkaar en willen elkaar ook echt niet kwijt. Maar sinds vorige week gaat het allemaal zoveel slechter tussen ons. Ik kreeg het gevoel alsof hij mij aan het negeren was (niet letterlijk, maar hij gaf gewoon bijna geen aandacht meer aan mij). Ik heb laten merken dat ik dit niet leuk vind, we hebben het er ook over gehad, en hij zei dat hij dacht dat we teveel afhankelijk van elkaar worden. Als het dan een keer fout gaat val je dan zo hard. Dat zei hij. Hier heeft ie helemaal gelijk in vind ik.
We zitten bij elkaar in de klas en we zitten van de 7 lesuren school op een dag iets van 2/3 en soms 4 naast elkaar. Hij dacht dat dit misschien teveel is. Dat is het misschien ook wel, maar ik wil ook niet minder naast hem zitten :open_mouth:
We weten allebei niet wat we er aan moeten doen. Hij is heel belangrijk voor me, hij zegt dat ik ook heel belangrijk voor hem ben, dat ik het meisje in de wereld ben waar hij het meest voor voelt en waar hij het meest van houdt (nouja, ik denk dat ie wel meer van z’n vader houdt dan van mij xD). Ik wil hem echt niet kwijt.
Maar ik ben bang dat dat binnenkort wel gebeurt :S Dat heb ik ook tegen hem gezegd vanmiddag, dat ik daar bang voor ben, en toen zei hij wel vijf keer dat het echt niet uit gaat. Hij is nogsteeds zo lief. Maar toch denk ik steeds onder de les dat hij moe van me word. Dat heb ik ook gezegd en hij zei dat dat helemaal niet zo is. Maar toch dat gevoel blijft…
Nu heb ik ook HSP (highly sensitive personality, hier is ook een rubriek over op girlscene) waardoor ik dingen ook veel sneller als heel erg opvat en er heel erg mee kan zitten, ik moet hier ook heel veel om huilen, en voel me er erg schuldig over.

Sorry voor het lange verhaal maar ik weet niet of het korter kan. Ik wil graag jullie help. Wat kunnen we doen? Zodat het nog lang niet uit gaat en dat we ook niet te afhankelijk van elkaar worden.
Dankjulliewel (:
xxxxx,
Minou[/i]

Niet naast elkaar gaan zitten?

Ik kan niet echt tips geven want ik denk toch niet dat het lang aan blijft, je bent jong, jullie zitten bij elkaar in de klas…dat soort dingen.

Dat vind ik geen reden,
Hij heeft vorig jaar 6 maanden gehad met een meisje die bij hem in de klas zat.

Ik vrees dat ik het daar mee eens ben.

ik geloof wel dat je een serieuze relatie kan hebben als je 13 bent maar er zijn alleen zoveel mensen van 13 die dat niet hebben zodat je het je moeilijk kan voorstellen.
maar OT: ik begrijp wel wat hij bedoelt je ziet elkaar te vaak &je wilt hem natuurlijk ook de hele tijd zien dat is logisch maar je moet ook gewoon met andere mensen omgaan tegelijkertijd dus misschien moet je met hem afspreken dat jullie 2 lessen naast elkaar gaan zitten en dat je de andere lessen bij iemand anders gaat zitten je kan dan toch nog wel een beetje met hem praten en je ziet hem toch nog steeds. want stel dat het over een tijdje uitgaat dan is het pas moeilijk omdat je zo afhankelijk van hem was, dat je de meeste tijd van de dag met hem omging dan is het echt raar als het niet meer zo is.

Dankjewel hier heb ik wat aan (: We gaan het proberen.
xxxxx