Ik weet het allemaal niet meer...

Hoi Meiden,

Ik heb nu ongeveer drie maanden een vriend. Hiervoor had ik half jaar geleden ook een vriend. Dit duurde een maand, en daarna had ik het uitgemaakt omdat ik me bekneld voelde in de relatie.

Met mijn huidige vriend, was het in het begin niet beknellend en het voelde goed. Ik was blij omdat ik namelijk dacht dat ik dat beknellende gevoel bij alle jongens zou hebben.

Maar nu drie maanden later heb ik twijfels. Ik weet niet waarom, maar soms voel ik me wel tot hem aangetrokken en soms ook niet. Hij is super lief en de beste die je maar kan wensen. En toch heb ik twijfels .

nu weet ik niet wat ik moet doen. ik durf het niet uit te maken omdat ik zelf niet weet of ik dat wel wil en ik weet zeker dat hij er kapot van zal zijn

help…

Praat met hem en ga anders voor een week “uit elkaar”. Dan kun je merken of je hem mist en wat je relatie waard is voor je. Als eruit komt dat je toch beter af bent als vrienden dan kun je er maar beter een punt achter zetten. Succes in ieder geval!

Dankjewel voor je reactie :slightly_smiling_face:

l

Wat Ginger ook zegt, overhaaste beslissingen zijn nooit goed!
Ik zou inderdaad met hem over jouw twijfels praten, het zal vast ook wel helpen als hij bevestigt dat de twijfels helemaal niet nodig zijn!
Praat er ook met vriendinnen over voor zover je dat wil, je hebt vast vriendinnen die ook een vriend hebben, zij kennen jou goed en kunnen jou ook tips geven!

Hopelijk helpt het een beetje, succes ermee! :sob::muscle:

Wat fijn dat ik niet de enige met ben met dit soort gevoelens. Ik voel me nu al meer opgelucht. Dit heb ik altijd. Dat ik dan met hem ga afspreken en dan ben ik weer helemaal ‘in love’.

x

km

Hm inderdaad lastige situ, ik heb er ook last van gehad maar ik zal het niet voor jezelf houden ik zal er met hem over praten want misschien kan hij jou dan ook daarin helpen of meer ruimte geven

Ik zou juist meer appen. Nog langer volhouden. Een vriendin van me had dit ook maar het is uiteindelijk weggegaan, nu zijn ze al 4 jaartjes (voorzover ik weet) gelukkig!

Ja we appen veel. En hij wil ook best vaak afspreken. Misschien moet ik hem gewoon minder zien. Maar hoe zeg je aardig tegen iemand dat je ruimte wilt, zonder dat het kwetsend/afwijzend overkomt?

omg dat rocd dat heb ik opgezocht. Dat klopt echt bij mij

Ik denk dat de eerste gevoelens, de verliefde gevoelens, een beetje minder zijn. Ik denk dat je vanaf hier moet kijken hoe leuk je hem vindt, en op basis daarvan bepalen of je bij hem wil blijven. Jullie zullen vriendje vriendinnetje blijven tot het moment dat het óf uit gaat, of tot jullie man en vrouw worden. (Ja je kan ook samenwonen blabla maar het gaat om het punt).

Weet je echt helemaal niet waarom je twijfelt? Ik zou als ik jou was er proberen achter te komen waar de twijfels vandaan komen.
En praat vooral met je vriend, vriendinnen en eventueel ouders. Daar steek je vast wat van op!
En neem vooral geen overhaaste beslissingen!