Hooi,
Ik vind 2 jongens leuk, en het ziet er naar uit dat ze mij allebei ook leuk vinden. Ik noem de even T. en S.
Met S. Zit ik in de klas, hij is erg leuk, en hij was gister online op msn. Hij wilde gelijk met me cammen, dus ik accepteerde hem ook natuurlijk! We lieten onze huisdieren zien en praatte over alles en nog wat! Vandaag ben ik hem tuurlijk tegengekomen, hij deed ook iets aardiger dan normaal.
T. kotm elke dag op msn of op hyves. hij is ook erg leuk! maar zit niet bij me in de klas, op school zeggen we ook nooit ‘hoi’ ofzoo, want onze vrienden en vriendinnen zijn erbij, en we schamen daar een beetje voor. Sommige mensen denken ook dat we verkering hebben…Met hem heb ik nog nooit gecamd, hoe ik ik charmant, maar tog niet gélijk vragen of we kunnen cammen?
Hoe kom ik erachter wie ik leuker vind? Afspreken gaat niet echt, ik moet op de bus wachten, en zit dan een uur in de bus, ik wil ook nog nórmaal mijn school afmaken, ik ben pas 13, ik weet niet echt hoe ik een béétje kan flirten. HELP!?
xxx
sorry voor dit lange bericht, dankje dat jullie het gelezen hebben