ik weet het allemaal even niet meer

Mijn “ex” vriend heeft het 3 weken geleden met me uitgemaakt. Ik weet dat het beter is en blablabla. Hij heeft e gister alleen wel laten weten dat ie al een ander heeft. Nu weet ik dus dat ik ingeruild en, want je kunt niet zomaar binnen 3 weken een ander hebben.

Al sinds dat ik weet dat het uit is, zit ik er helemaal doorheen. Ik weet niet wat ik met mezelf aan moet (ik heb geen zelfmoordneigingen ofzo hoor :O) maar alles gaat mis en ik mis hem zo ontzettend erg, terwijl ik weet dat het veel beter is dat we uit elkaar zijn. We zijn 6 maanden samen geweest en ik heb het zo ontzettend naar mn zin gehad. en ineens was het over en ik hou nog zo veel van hem :"(. Inmiddels is het alweer 3 weken geleden en het gaat nog steeds niet goed. Ik ben nogsteeds zo verdrietig. Ik kijk nog steeds elke dag op zn fb insta en elke x kijk ik of hij online is geweest. Ik lijk wel geobsedeert. Heeft iemand voor jullie tips. Wat ik kan doen om zoveel mogelijk er over heen te komen. (afleiding zoeken doe ik genoeg, maar het heeft echt weinig zin…)

kus

Ik ken het gevoel… :frowning_face:
Als je wilt kijken op zn facebook of insta moet je dat gewoon doen!
Ik probeerde hem te vergeten maar dat mislukte elke keer.
Ik gaf de moed op en na een tijdje ging het vanzelf.
Sorry ik kan je niet echt helpen, maar weet wel dat ik met je meeleef.

Ik zou zijn nummer verwijderen, zo voorkom je dat je steeds naar zijn whatsapp gaat kijken. Verder heeft het gewoon tijd nodig, probeer zo min mogelijk alleen te zijn. Het komt echt wel goed, gelukkig weet je wel dat dit beter is voor jullie!

Sterkte! :sob::muscle: