Ik weet gewoon niet wat ik moet doen

Hee meiden
Op het moment weet ik even niet meer wat ik moet doen, en zou graag horen wat jullie er van vinden…
Ik vertel wel het hele verhaal, dus als jullie het willen lezen ;p

In mn nieuwe klas zat een leuke jongen, en dat werd een hele goede vriend van me. Uiteindelijk kreeg ik dus gevoelens voor hem… & een vriendin had haar mond voorbij gepraat waardoor hij dat te weten kreeg. Hij heeft ook gezegd dat hij mij leuk vond. Dit is nu zo’n 5 maanden geleden. Een maand later hebben we voor het eerst gezoend. We zouden wel zien hoe het allemaal zou uitpakken met een relatie enzoo… Toen ging hij op vakantie. Ik stuurde hem een berichtje toen hij terug was & hij reageerde heel raar. En toen heeft die me een hele tijd genegeerd. ( de reden was voor mij helemaal niet duidelijk hiervoor. En dit heeft mij ook veel pijn gedaan. Maar ik had hem toen hij op vakantie geen berichtje gestuurd omdat hij met al z’n vrienden was. En ik dacht dat hij zich dan zou schamen ofzoo… En hier was hij blijkbaar boos over en negeerde me daarom hoorde ik achteraf ) Maar naar een paar weken gingen we weet praten en zei hij dat hij nog gevoelens voor me had. Maar we hadden afgesproken om gewoon vrienden te blijven… ik had zeker deze gevoelens ook nog voor hem alleen dit leek ons toch beter. Uiteindelijk hebben we toch weer gezoend en zijn veder gegaan… het voelde goed & heb er geen spijt van. We hebben er weer over gepraat over hoe het met “ons” zat. Hij zij dat hij geen relatie wou omdat hij zich niet vast wil “binden” ofzo. Voor mij is dit oké, al hoewel ik graag wel zekerheid zou willen hebben. Normaal zei hij hele lieve dingen tegen me en i lovee you, miss you & allemaal van dat soort dingen. Alleen hij is nu op vakantie (nederland) We hebben ruzie gekregen & hij zei dat het anders klaar was enzo, we hebben het uitgepraat maar hij weet dat hij me heel veel pijn en tranen heeft aan gedaan. Maar hij doet nu steeds kortaf en reageert met 1 woord en begint geen gesprek.

Mn vriendinnen vinden dat hij geen moeite voor me doet & zeggen dat ik gek ben dat ik hem elke x weer terug wil. Alleen ik vind hem gewoon heel leuk en heb een zwak ofzoo voor hem … i think so

Alleen ik weet nu niet wat ik moet doen, misschien een beetje dom verhaal maar ik zit er wel heel erg mee. :frowning_face:

Ook iets heel raars, hij zegt soms dat hij niet meer iets wil of dat het niet gaat werken & dat doet mij op dat moment echt pijn. Maar dan zegt hij 10 min, later… sHAHAHAHAHAHAH OMG je bent zooo goedgelovig, het was maar een grapje hoor!
En dat heeft hij ook al gedaan dat hij met een ander meisje had gezoend. En het maakt me kapot. Waarom zou je over zulke dingen grapjes maken?

Hij komt trouwens over een week weer terug van vakantie
Ik hoop dat jullie advies of iets kunnen geven
Liefss xx

Nou, ik zou echt geen aandacht meer aan die jongen besteden. Hij behandelt je echt abnormaal.

het lijkt net of hij jou aan lijntje houdt
en hij weet zelf niet wat hij wilt
het is niet heel stabiel relatie

Wat voor advies wil je?
Ik neem aan dat je geen relatie wilt met zo’n klootzak.

Wauw, hij is echt gemeen. Vooral dat laatste vind ik echt kinderachtig. Mijn vriendin is net als jij. Een jongen waar ze echt al eeuwen smoorverliefd op is, die haar net zo erg behandelt en ze stopt maar niet. Ondertussen duurt dit spel al 2 jaar. Ik zou zeggen: kappen. Hij is je tijd niet waard.

Twee dingen lijken mij duidelijk.
1 hij houdt je aan het lijntje
2 hij hoort je niet zo te behandelen
Die grapjes gaan ook echt nergens over, snap niet dat je dat pikt. Ik zou 'm mooi afkappen. Ga leuke dingen doen met vriendinnen en vergeet hem! Je komt vast wel een leuker iemand tegen.

Weetje, al deze reacties. Het is zo makkelijk gezegd. Ik heb ongeveer dezelfde situatie, maar ik laat het even voor wat het is. Even rust, ik zou gewoon even een paar dagen geen contact opnemen en even goed over nadenken waar je mee bezig bent. Even de goede en slechte dingen bij langs gaan. Het is moeilijk om even geen aandacht te geven, maar bij mij heeft het wel geholpen.

Volgens mij weet hij zelf niet eens wat hij wil. Ik zou eens goed met hem praten en ALLES vertellen waar je mee zit. Dus ook bijv. vragen waarom hij van die kinderachtige grapjes maakt. En als je dan geen duidelijke en eerlijke antwoorden krijgt er een punt achter zetten.

@honderdduizend, dankje voor je reactie. Ik had vorige week dus die ruzie met hem, dat ging over dat hij steeds zulke grapjes uithaalde en dat dat mij echt pijn deed. De volgende dag heb ik gezegd dat het goed was zeg maar, want ik vergeef hem gewoon (misschien niet slim maar ja het is gebeurt) Ik heb toen de hele week geen contact gezocht. Om te kijken of hij dat zou doen zeg maar… nou heb ik net een gesprek begonnen en hij reageerde met 1 woord steeds. Dus ik denk dat ik nu maar moet wachten totdat ik hem weer zie van zn vakantie? of hij een x een gesprek begint? Of zoals alle meiden hierboven zeggen. Geen aandacht meer aan besteden en veder gaan… moeilijkmoeilijk

Hij is je niet waard.

Bedankt dat jullie het allemaal lezen en reageren!

Tja, ik weet hoe moeilijk het is. Heb het even laten bekomen, even hard gejankt. En nu is het wel een beetje over. Heb niemand nodig die mij niet nodig heeft.

Zo hoort een jongen je niet te behandelen. Die grapjes zijn gewoon echt NIET leuk. Echt even alles eruit gooien en kijken hoe hij reageert. En dan als nog moet je je afvragen of je hem gelooft als hij zijn excuses aanbied.
Denk ik.
Sterkte!

Al hoe moeilijk het ook is, ik weet t

die jongen heeft een paar flinke tikken nodig BAM OP ZN NEUS JONG

Ik moest hier om lachen, sorry.

ahahhahah! Ik moet hier echt om lachen, thankssss

BOTS op zunne smoel :’)

Wat ik me wel afvraag is waarom jongens je zoals meiden hierboven zeggen “aan het lijntje houden” zeg maar, nja waarom hij dat bij mij doet zeg maar. Het is de eerste x dat ik echt iemand leuk vond/vind zeg maar, dus voor mij allemaal heel nieuw :’)

Er bestaan ook meisjes die jongens aan het lijntje houden.
Vooral in de vakantieperiodes is dat een ‘trend’.
Jongens zijn meestal niet klaar voor een serieuze relatie ook al zeggen ze van wel.
Ze houden niet echt van je. Ze laten hun ogen en handen gerust hun gang gaan bij andere meisjes. Gewoon, omdat ze op dat moment jou vergeten.
Ook heb je van die jongens die zich veel te stoer voelen waar hun vrienden bij zijn.

Ach.Wat doe je eraan? Je kunt alleen maar hopen dat wanneer je verliefd wordt.
En écht verliefd. Dat het de juiste jongen is voor jou .