Ik weet geen raad

Haai meiden

Ik heb een moelijke situatie en ik word gek
Ik heb paar maanden geleden bij tros muziekfeest op plein
Backstage iemand leren kennen.
Ik was met een radio Dj mee en zijn vrouw. Die jongen/man
Moest daar zingen en die kon de mensen waar ik mee was al langer dan 15 jaar
Ik kon hem dan alleen van tv en ze liedjes maar vond hem een kwal
Ik kwam binnen en hij zei tegen die vrienden van mij" hoort zei bij jullie? Wauw die word Van mij"
Ik kwam vrijwel niet van hem af. Hij begon me te irriteren maar uit net heid wel me eigen gedragen
Ik werd uiteindelijk verliefd, we zijn nu 8 maanden verder en het waren 8 mooie prachtige maanden
Maar er was 1 heeeeeeeeel groot probleem ondanks dat die bekend was
Was het ook getrouwd.
Hij wou voor mij gaan scheiden had alles al geregeld enzo.
( hebben in die 8 maanden nog geen lichamelijk contact gehad wouden we allebei niet )
Maar ik heb nu al sinds 21-11 niks gehoord van hem en ik voel me rot onzeker boos verdrietig en alles te gelijk. Ik ben bang dat die me vergeten is me niet meer leuk vind en niet meer van me houd
Ik voel me in de zeik genomen of is er niks aan de hand?
Normaal zou je zeggen is voor de s.x geweest maar omdat dat niet aanwezig was voel me erg raar
Houd die egt niet meer van me?
Hij laat niks meer achter op Twitter/Facebook smst nie meer belt ook niet meer
Terwijl die dat elke dag zo 7x deed!

Help mij alsjeblieft ik word gek :sob:

ik snap geen fuck van je spelling.

Maar wat ik er uit opmaak is dat je 8 maanden samen was met iemand die getrouwd is en 2 kinderen heeft.

Wat een kutwijf ben je

Zo voel ik me eigen ook
Maar ik ben daar in de 6e maand pas achter gekomen
Hij heeft me verliefd gemaakt heel erg en tegenwoordig draait alles om hem
Gewend aan ze aandacht door dat hij me elke dag 7x belde
Hij is zelf slecht bezig, als zijn huwelijk goed gezeten had zou die niet gebeurt zijn

Oh ja oke dat is dan wel enorm lullig en ik snap dat het dan wel veel moeilijker is om er inene mee te stoppen…

Misschien besefte hij dat hij fout bezig was en voelde hij zich schuldig tegenover zijn vrouw en negeert hij je nu om zichzelf beter te voelen?

lastige situatie…

Om haar nou een ‘kutwijf’ te noemen vind ik wel erg grof. Vind het erger wat die man doet maar goed, dat is mijn mening.

Dat zou kunnen , maar ik ken hem nu wel goed genoeg
Omdat dat eerlijk tegen mij te kunnen zeggen.
Want hij is onwijs eerlijk. Houd niks achter dus ik vind het gewoon heel raar.
Als die staat te zingen en ik ben toevallig in de buurt ga ik bij hem kijken en hij ziet me staan
Zie ik hem gewoon stralen van geluk…
Daarom vind ik het zo raar

Kut zooi

Het is inderdaad heel raar, net alsof hij geen keuze kan of durft te maken
en kiest voor het geen dat de minste problemen zal veroorzaken.
Dit klinkt heel gemeen, maar dat is niet zo bedoeld.

Ik begrijp je,

Uhm ik denk dat ik vrijdag hij moet bij mij in de buurt optreden, naar hem toe ga
Hem ga vragen wat die bou precies wilt, en als ie er geen antwoord op kan geven ik er zelf
Maar een punt achter moet gaan zetten, of ben ik dan te hard?
Het is natuurlijk wel kerst en oud en nieuw.
Kan ook wachten tot januari Miss dat die dan komt
Ik weet het evht niet

Sorry voor mijn spelling , ik typ af en toe zonder na te lezen

Of je te hard voor hem bent ? Nee dat denk ik niet, maar ik weet niet hoe ‘echt’ het was
wat jullie hadden. Hij moet gewoon kiezen, jij of zijn vrouw (tenminste die heeft hij toch?)
Want wat hij heeft gedaan, gewoon niks meer van hem laten horen, vind ik ook niet
kunnen. Je kan natuurlijk tot na de feestdagen wachten, wie weet neemt hij voor die
tijd nog wel contact met je op. En anders succes vrijdag !

Ik zou proberen zo snel mogelijk duidelijkheid te krijgen. Laat hem kiezen tussen jou en zijn vrouw. Als hij voor zijn vrouw kiest of onduidelijk blijft/geen keuze wil maken zou ik er een punt achter zetten om jezelf nog meer leed te besparen. Op die manier kan je loskomen van hem en een jongen zoeken die volledig voor jou gaat.

Huh maar van wie ben je dan zwanger? Of is dat jouw buik niet?