Ik weet etniet meer :(

Sinds een tydje ken ik een hele leuke jongen. de avond voor koningedag ginge me vriendin en ik chille met een jongen hy vroeg of we naar een andere plek kwame omdat daar nog meer mense zate. sinds die avond ben ik helemaal gek van een jongen die daar ook was. Hy was heel lief en verlege, dat zag je wel aan hem. hy zat die avond wel een beetje uit te slove met zn scooter. wheelies enzo. sinds die avond zie ik hem heel vaak rijden. dan kijkt ie en dat lacht ie een beetje. maar ik ben zo’n scheiterd die geen hoi durft te zegge. haha. en hy ook niet. me vriendin zegt dat ik dat gewoon moet doen. alleen ik vind et zoo droog om te doen. maar ik weet egt niet hoe ik in contact met hem kom. hy rydt vaak heel snel langs op zn scooter en hy hoort togh niks door zn helm. ik hoop dat jullie een beetje tips voor me hebbe enzo. en wat ik kan doen. want zelf weet ik et egt niet meer… en ik vind em egt heel erg leuk.

XX

Leer eerst typen. Dan kun je hem krabbelen.
Hem toevoegen op msn. Bellen. Duivenpost.
Er zo zooooveel manieren om met iemand in contact komen tegewoordig.

uh, zwaaien? een hint geven dat ie even naar je toe moet komen?
en dan zeg je; ‘hee, lang niet gezien! hoe is het met je?’

nou euh, als je zijn msn hebt kan je altijd vragen of hij wat wil doen. maar ik denk niet dat je die hebt… of je vraagt aan een vriend van hem zijn msn & voeg je hem toe. en anders komt er misschien nog wel zo’n avond en begin je dan te praten tegen m :wink:!

Hmm nou misschien kan je misschien gewoon een keer vragen of hij zin heeft om een drankje toe doen? Gewoon een gesprekje aangaan en zeg dat je hem wel een aardige jongen lijkt. En als hij je echt niet ziet zitten, dan merk je dat snel genoeg!

Succes iniedergeval! (:

Hy heeft geen hyves. ik heb hem al opgezocht… maar ik vind et zo apart om hem opeens toe te voege op msn ofzoo(als die die heeft)

Je voegt iemand toch altijd zo maar toe op msn? :’)

als hij je niet hoort door z’n helm, zwaai dan gewoon!

Msn.

Duivenpost, i like

laat je tieten zien.
werkt echt!
:smirk:

oke ik ken jou natuurlijk in real life :’) maar ga gewoon wat vaker met mij mee, want daar zien we hem natuurlijk soms. maar we gaan gewoon de volgende keer naar hem zwaaien. maar ik moet wel zeggen, dat ziet er zo dom uit … en je hebt helemaal gelijk, want als we hooi zouden roepen naar hem zou die dat toch niet horen, want hij sjeest altijd heel hard voorbij, en slooft altijd zoo erg uit voor ons. dus ik denk wel dat ie je wel leuk vind hoor! :wink: want anders gaat ie echt niet zo enorm zitten uitsloven. maar ik kan zijn nummer wel voor je fixen, maar ja van wie? ja misschien van die ene maar ja dat is ook zo dom … :S
naja als we hem zien gaan we maar gewoon zwaaien oke, en wist je nog die ene keer dat ie daar stil stond bij dat ene bankje in het dorp? eingelijk hadden we naar hem toe moeten gaan en zeggen; hooi! maar daar waren we te pussy voor :’) maar ja ik geef ook maar wat tips, maar misschien hebben de andere betere tips. want ik wil wel dat je natuurlijk in contact met hem komt! :wink:

x iloveyouuu (L)

haha droog ook :’) :grinning:

wtf? dat verhaal hierboven is echt droog.

op hem afstappen als ie van z’n scooter is afgestapt?

ja dat kan ik aan de ene kant wel doen ja. alleen ik heb daar het lef egt niet voor xD
ik scheit dan egt 1000 kleure in me broek xD
haha.
nee maar dat durf ik gewoon niet :$.

Ik vind het verhaal eerder irritant.

haha +1

van mij? :anguished:?

Allebei.