ik weet echt niet wat ik nu moet doen....

Om een lang verhaal kort te maken xD
ik had een jongen dus vertelt dat ik op hem verliefd was, en hij zei dat hij ook wel gevoelens voor mij had. Op msn waren we zo even ant praten, en hij zei de hele tijd dat hij niet wist wat hij nu moest doen, hij was zo aant twijfelen of hij nu met mij wou of niet (en dat vond ik opzich wel een beetje grof :grin:) en nu stuurde hij net; ik heb liggen denken en ik ben ook wel op u verliefd. Ik weet nu neit wat ik moet doen aangezien hij eerst niet wist wat hij nu wou, snapje? En hij gebruikt ook steeds het woordje ‘wel’ en dan denk ik dat hij niet echt veel op mij is snappie? :grin: en ik ben dan wel weer hard op hem verliefd enzo…
En tegen mijn vriendin zei hij dan dat hij niet echt op mij was, dus nu weet ik het echt niet meer. Dus wat vinden jullie dat ik nu moet doen? Ja of nee? xD we kunnen altijd wel eens proberen maarja… oja en hij vond dus dat we beter vrienden bleven en ik heb 2 uur aan een stuk liggen wenen, dus ik vond dat heel erg :grin:

Ehm, gewoon vragen, want wél is idd zo van; Mwhoa ja ook beetje…

nou, mij lijkt het sowieso al vreselijk als ik bijv. dat tegen een jongen zou zeggen en hij zou er over twijfelen of hij wel gevoelens voor me heeft. Maarja,
Misschien weet hij niet wat hij moet doen, dat hij je niet wil kwetsen of zo. Misschien moet je hem eerst is beter leren kennen? (weet niet of jullie bevriend zijn?)

weet niet of je hier veel aan hebt maar goed…

ja ik vond dat dus echt vreselijk, ik had toen al iets van laat al maar. En ja ik ken hem goed, hij is een goede vriend van mij en zit bij mij in de klas.

Denk het ook ja, wil niet gemeen zijn, maar volgens mij wil hij je óf niet kwetsen of hij voelt niet zoveel voor jou als jij voor hem…

ja dat denk ik ook… ik denk dat ik maar eens met hem moet gaan praten ofzo.

Niet lullig bedoelt maar
óf je moet wachten totdat hij wel wat voor je voelt
óf hem vergeten

want ik hou wel van je klinkt ook nergens naar xD
Denk maar aan
‘’ Vind je deze jurk mooi?’’

"’ oh… jawel ‘’

Dat idee.

waarschijnlijk is hij niet verliefd op je… maar vind hij je wel leuk! en nu hij weet dat je meer voelt voor hem is hij daarover beginnen denken. Hij heeft uiteindelijk besloten dat hij misschien wel verliefd kan worden op je en dus wil hij het een kans geven i guess ///

als je hem echt graag ziet en je komt er goed mee overreen… give it a try! je zal snel genoeg weten of het klikt of niet :slightly_smiling_face: als je het niet doet ga je wss toch enorm veel spijt hebben dat je niet geprobeerd hebt. er kan iets leuks groeien…

Ja, dat kan dan ook weel wel xD maar misschien let ik er gewoon te hard op ofzo, maar ik denk dat hij idd niet veel voor mij voelt anders was hij ook niet zo aan t twijfelen geweest gisteren… pff wat stom allemaal ;p

Ja. Ik weet dat het heel moeilijk is als je een goede vriend moet afwijzen. Waarschijnlijk wil hij dit voorkomen. Gewoon aardif blijven doen en samen dingen ondernemen, dan groeit de liefde misschien nog wel?

oeh dankje :] je hebt helemaal gelijk :grinning:

ik heb niet het idee dat ie je echt leuk vind ofzo.