Ik heb vorig jaar met iemand (M) gehad en we vonden elkaar zo leuk… op geve moment ging het uit na een maand door iemand die mij leuk vond maar ik hem niet. en hij verzon leugens enz… later geloofde me M mij en kregen we weer wat. dat duurde een maand en hij vond iemand anders leuk. Natuurlijk. Ik had erdriet. Maar ik wist dat het erbij hoorde. Toen het tussen hun uitging was ik wel blij eigenlijk want ik wou hem altijd terug. Ik kreeg wat met hem voor de 3e keer en het duurde weer 2 maanden en we waren
echt gelukkig enzo… Ik hield van hem en hij vab mij… maar me vriendin vond M leuk en ik vond t niet erg. want ik wist dat ze niks doms zou doen. Blijkbaar dus wel want Mn vriendin zat te flirten met hem en al die dingen en kregen wat. ik heb daarna een 2weken niet met M gepraat en toen ik weer ging pratem hadden we gelihk in korte tijd weer. maar die relatie duurde niet lang en dat was niet zijn schuld maar de mijne (rede prive) ik heb daarna een maand lang niet met hem gesproken. Ik miste hem zo erg… Uiteindelijk toen ik weer contact kreeg zaten we gwn te dollen enzo en me vriendin (andere) was er ook bij. ik vond hun wel bij elkaar.passen dus heb hun met moeite gekoppeld. Hun relatie duurde een week en het ging uit. die week daarna vertelde hij dat ie mij nogsteeds leuk vond. Ik was zo blij om dat te horen. die week kregen we weer en ik was elkedag happy en heel gelukkig met hem. Het leek alsof mijn wereld niks is zonder hem… helaas ging het weer uit en dar kwam omdat ik te weinig sprak vanwege school. ik zit ergens anders op school. hij dacht dat ik hem ontwenk en afstandelijk deed maar dat was me bedoeling niet. Ik hou echt heel veel van hem. nu heb ik een halfjaar niks met hem.gehad miss zelfs meer dan een.half jaar. we zijn altijd goeie vrienden.gebleven toen het uitging. sinds vorige week weet ie dat ik hem leuk vind omdat een vriendin dat door heeft gelult. Het probleem is dat hij me ook leuk vind. hij heeft me altijd al leuk gevonden. ik heb op dit moment een beetje rusie met hem omdat hij denkt dat ik lieg dat ik hem leuk vind… Ik wert niet wat ik moet doen… mn hoofd is zo 'n puinhoop :(g
Hoe oud zijn jullie?
Wat je moet doen? Hem vergeten en stoppen met deze vicieuze cirkel.
Dat je het uberhaupt over een “relatie” hebt na een week, vind ik al bijzonder. En als jullie echt zo veel van “elkaar houden” en zo “happy” en “gelukkig” met elkaar zijn, gaat 't niet steeds uit om van die domme redenen.
Weet niet hoe oud je bent, maar misschien nog even wachten met relaties.
15 hij is 16
dumpen
Eh, jep, nog even wachten dus.
Rusie?
Ten eerste. Doe wat aan je spelling. Zoals het er nu staat had ik je een jaar of 12 geschat.
Ten tweede. Logisch dat hij denkt dat je liegt erover, aangezien het al tevaak fout is gegaan na een korte periode.
En ten derde. Zeg nou zelf als je je verhaal leest. Als dit bijvoorbeeld 1 van je vriendinnen was geweest had je vast en zeker ook gezegd van geef het op met hem. Aangezien het toch 9/10x nergens op uitloopt.
Jullie zijn samen niet geschrikt om een succesvolle relatie te hebben denk ik zo. Tenzij je weet waar het elke keer fout gaat en jullie eraan kunnen werken.
Maargoed ik zeg dumpen.
Ik zie veel typfoutjes
Maargoed, in je verhaal kan je gelijk lezen dat het niet eens een ’ echte’ relatie is.
Ik bedoel , het gaat zo vaak aan en uit.
Als ik jou was , zou ik geen relatie nemen en meer met school bezig houden. En je vriendinnen, je hobby’s etc.
Dan nemen jullie zeker en gaat het weer uit! Dat lijkt me geen goed idee. Hij vind je misschien leuk. Maar niet meer als vrienden. Als hij zomaar met je vriendin gaat. En steeds beginnen jullie opnieuw. aan, uit, aan, uit Ik weet het meid ik heb ook een knipperlicht relatie gehad. Maar ik was gewoon dom om voor de zoveelste keer opnieuw met hem te nemen. Vergeet die eikel gewoon.
ps: sorry als dit hard aankwam. Dat bedoelde ik niet