ik weet echt niet wat ik moet doen ;$

oke, ik zit met een probleem…,
en ik vind het zelf nogal genant, dus daarom benik even op dit account waar niemand me kent ;$

ik vind een jongen best wel leuk, en hij vroeg of ik morgenavond wilde afspreken,
maar nu ben ik dus superzenuwachtig. ik bedoel,
als ik hem zie,
moet ik hemdan een knuffel/kusje ofzo geven? we hebben nog maar 2x eerder afgesproken, en das al een poos geleden.
en nog een probleem,
ik ben bang voor mn eerste zoen.
als ik het niet kan, dan ben ik bang dat hij dat allemaal gaat doorlullen aan vrienden.
watmoet ik doen?!
helpp.

ik denk dat er sneller gereageerd wordt bij een topic, ipv bij topic zoenen blabla. dus sorry voor nieuw topic.
maar het is morgen al dus ik heb snel hulp nodig ;$
ik zie hem trouwens waarschijnlijk ook vanaaf nog…
in het dorp.
maar ik weet dat niet zeker.
helphelphelp meee. ;S

Waar schaam je je voor? Er valt niets over te schamen hoor! Niet te veel ervan verwachten en wees je zelf. (:

Spreek gewoon met hem af! Als je hem echt leuk vind, en hij jou ook, zal de date toch wel goed verlopen? Ohja, en die 1e zoen, daar hoef je je echt niet druk om te maken, dat gaat HELUMAAL vanzelf;)

@ kusxS
ja, dat zeggen wel meer mensen…
maar ik hoor ook weer van anderen dat heel weinig mensen de eerste keer kunnen zoenen, dus ik ben echt bang.en wat hij zegmaar over mij tgen zn vrienden gaat zeggen enzo en over hoe slecht ik dn waarschijnlijk zoen. ;$
maar hij is al wel ontgroend dus dus dat helpt ook niet echt ><

als hij jou ook leuk vind en jullie zoenen en het gaat slecht dan gaat hij dat echt niet doorlullen tegen z’n vrienden…

zoen sowieso alleen als je zeker weet dat hij jou net zo leuk vind als jij hem.

geloof me; zoenen gaat echt vanzelf! volg gewoon zijn bewegingen, laat hem je ‘leiden’ en dan komt het wel goed.
en tuurlijk gaat bij veel mensen de eerste zoen niet geweldig maar daar is het toch ook de eerste keer voor?! je kan het later altijd nog verbeteren;)
maar je hoeft je er iig zeker niet druk over te maken

zeg tegen hem dat je nog nooit hebt gezoent en dat je er best zenuwachtig voor bent áls het zou gebeuren, of hij daar een beetje rekening mee wil houden?

ik denk dat als die dat in de gaten heeft dat ie je wel stuurt hoor, en dan ga je gewoon met hem mee!

en sowieso, het gaat vanzelf!
geloof me (:

veel succes!

Je hoeft echt niet bang te zijn voor je eerste zoen. Was ik ook, maar het komt echt allemaal goed. Als je eenmaal bezig bent gaat het echt automatisch… Ik dacht eerst ook echt zo van: omg, hier moet je op letten en blabla. Maar het gaat echt automatisch. Trust me :wink:

hij weet al dat ik nog nietgezoend hebb. ;S

maar ik had het debiele idee om gewon een keer bijv in walibi ofzo
iemand te zoenen, gewoon om te testen. en dat ik dan niet meer bang ben ofzo :blush:
maar ik heb dan wel weer zoiets van,ja. als je eerste zoen je ‘altijd’ bijblijft,
wil ik niet dat het iemand is die ik haast niet ken. ;$
tips?

uhm nee dat is echt een debiel idee
haha sorry

nee het is net als de eerste keer seks [ja oke dan wel een wat mindere onderneming]
dat moet je met iemand doen waar je van houd!
vraag hem anders gewoon of die je een beetje wil sturen!
dat vinden ze echt niet erg

haha ja dat dacht ik zelf ook al :blush:

maar ik ben best wel verlegen enzo
en ik vind het een beetje beschamend zegmaar als je vraagt of ie je wil sturen,
omdat zoveel mensen ‘kunnen’ zoenen ;p

je hoeft niet te vragen of hij je wil sturen, dat doet hij dan vanzelf wel denk ik? En zeker als hij weet dat je nog niet hebt gezoend.

hmm, weet hij dat je nog nooit gezoend hebt? want dan weet hij dat hij kan verwachten dat je nog niet goed zoent. niemand zoent de eerste keer hoe het moet, dus daar hoef je je dan niet voor te schamen.

je hoeft je echt niet druk te maken om die eerste zoen. ik ben afgelopen zaterdag ontgroend en die zoen zat eraan te komen. het ging volgens mij echt he-le-maal fout bij mij maar wat maakt het uit? toen hij het voor de eerste keer deed zal het ook niet perfect gegaan zijn. en als hij zou echt leuk vind gaat hij echt niet aan al zijn vrienden vertellen dat het fout is gegaan/dat je het niet kunt oid.

en over dat gedag zeggen, toen ik voor de eerste keer met die jongen ging afspreken zei ik gewoon: ‘‘hoooi!’’ en geen kusje/knuffel. toen we weg gingen gaf hij mij een knuffel dus de tweede keer was het wel een knuffel. die dag hebben we ook gezoend dus nu is het elke keer een kusje :stuck_out_tongue:.

succes! x

Hoe ging het :slightly_smiling_face:?

jaa hoe ging het?
was het gezellig of genant ofwat?(a)