Ik weet echt niet meer wat ik nu moet doen =[

Lieve meiden,

Ik weet niet of jullie mij kunnen helpen maar ik moet nu gewoon even mij verhaal kwijt.
Sinds vorige week donderdag heb ik een vriendje, ik noem hem even T.
T en ik vonden elkaar vanaf het begin van het schooljaar al leuk. Hij had mij al eerder gevraagd, maar toen heb ik nee gezegd, omdat ik het nog even wou afwachten. Na ongeveer een maand had hij een andere vriendin, Ik noem haar even S, ik dacht dat hij mij niet meer leuk vond dus ik probeerde hem uit mijn hoofd te zetten. Na ongeveer een week, T&S hadden nog verkering, begon T mij te smsen, en in dat smsje stond of ik iemand leuk vond. Ik stuurde dat ik hem nog leuk vond. even later kreeg ik een smsje terug waar in stond dat hij mij ook leuk vond. Ik was best in shock want hij was toch verliefd op S?
Op msn begon hij me ook schatje en liefje te noemen enzo.
Ik ging er niet echt op in omdat hij met een vriendin van mij had.
Toen het tussen T&S uit ging, trok hij steeds meer naar mij toe.
En ik begon ook wel meer voor hem te voelen, ik werd verliefd.
Dus sinds vorige week donderdag hem ik met hem [ hij heeft mij gevraagd ]
de volgende dag had hij de bruiloft van zn moeder. ( zijn moeder ging trouwen met zn stiefvader ). De dag erna, kwam hij op msn, en zei hij dat hij een enorme kater had & zn jas was gestolen. Hij dacht dat dat meisjes waren geweest die ook op de bruiloft waren die hij helemaal niet kende. Toen dacht ik al bij mezelf : als hij maar niet heeft gezoend met een van die meisjes.
Hij zei daar niks over dus ik dacht dat het zo wel goed was. Afgelopen maandag zou hij naar mijn woonplaats komen om aftespreken. Zondag had het hier heel erg gesneeuwd, maar de bussen reden dus hij kon gewoon komen, zei hij.
De volgende dag heb ik echt serieus heel de dag op hem zitten wachten maar hij kwam maar niet. Ik heb hem geprobeerd te bellen, te smsen, een offline bericht gestuurd maar op geen van alle had hij gereageerd.
Toen s’avonds op msn, begon hij tegen me te praten met ‘schatje’. Ik vroeg waarom hij niet was gekomen en hij zei dat de bussen toch niet reden. Maar dan had hij toch wel wat van zich kunnen laten horen? ik had heel de dag dus op niets zitten wachten. Toen begon hij weer over vrijdag, dat hij me iets moest vertellen wat ik niet zo leuk zou gaan vinden, en dat ik het waarschijnlijk uit zou gaan maken. Hij had toen hij ‘heel erg dronken was’ met een van die meisjes gezoend. ik begon meteen te janken en vroeg of hij mij wel leuk vond.
Het antwoord was : ja heel erg. Ik geloofde hem.
Hij vroeg of we dan woensdag ( gister ) naar de film konden gaan, omdat hij me wou zien. Ik zei Ja.
Niet veel later zei hij weer af. omdat hij dinsdag ‘op vakantie’ zou gaan. En dat het hem echt heel erg speet.
Ik geloofde hem weer, want waarom zou je daarover liegen?
Maar, vandaag vroeg S ( zijn ex ) dus :
Laar hij zou toch op vakantie gaan?
En wanneer dan?
Ik zei : nou ehm, dinsdag en naar terschelling.
S zei : Dat is raar, want ik was vandaag met vriendinnen winkelen, en toen zag ik hem in zn woonplaats lopen! =0

Ik weet nu niet meer wat ik moet doen, ik heb hem net een smsje gestuurd waarom hij alles heeft gelogen, en dat hij me heel snel moet bellen of even op msn moet komen ( is hij trouwens nog niet ). Aan de ene kant, wil ik het zo graag uitmaken nu, omdat hij dit gewoon niet kan maken. Maar aan de andere kant, kan ik het niet uitmaken omdat ik echt zó verliefd ben. Het doet gewoon teveel pijn, als ik het uitmaak, maar het doet ook pijn als ik het niet uitmaak omdat ik weet dat hij dus tegen me liegt. Ik weet dat bijna iedereen van jullie zal zeggen : uitmaken met die stakker! Maar ik kan het gewoon niet.
Sorry voor dit lange verhaal trouwens, ik moest het gewoon even kwijt =[

Je weet zelf heel goed het antwoord op dit probleem. Uitmaken met die handel!
Hij is je een beetje aan het ‘playen’, je moet dit niet langer pikken.

Maak het uit, zit even met wat liefdesverdriet, maar realiseer jezelf wel dat je beter verdient dan dit!

het is 't niet waard. Als hij je echt leuk zou vinden zou hij niet zoveel tegen je liegen denk ik. Je kan het maar beter uitmaken denk ik, want als dit al gebeurd in de eerste week, waarin je eigenlijk heel verliefd moet zijn enzo, dan gaat 't vast niet veel beter later…

Liefde maakt blind, maar toch zou ik hem dumpen. Een vriendje hoort geluk te verschaffen, geen gekloot en gedoe.

Mee eens, wat een loser. Dumpen die handel voordat hij jou dumpt en verder gaan met je leven. Laat hij eerst maar eens wat minder kinderachtig worden.

Als ik jou was, zou ik het uitmaken. Deze jongen maakt je niet gelukkig, hij belt je constant af, gaat vreemd. Volgens mij maakt hij een beetje misbruik van je.
Hij is jou niet waard, je verdient beter.

Hij is het niet waard als hij je zobehandeld,…
Hij playt gewoon,…
Je moet het gewoon met hem uitmaken dan is zijn ego ook lekker gekwetsd., Ik heb ook een paar jaar geleden zoiets meegemaakt gewoon uitmaken is waarschijnlijk echt het beste :ok_woman:

Als een jongen je verdrietiger maakt in plaats van blijer, moet je hem dumpen vind ik. Tenzij je er een heel erg goede reden voor hebt, maar dat is in dit geval niet zo. In dit geval ben je beter af zonder hem dan met hem.

ik wilde precies het zelfde zeggen.

Ik zou het uitmaken…
hij is het niet waard…(denk ik)

Het word steeds moeilijker als je langer blijft doorgaan met deze relatie
Don’t get me wrong, maar wat heb je nou aan zo’n jongen? Je moet jezelf deze vraag stellen: ‘‘Maakt het mij gelukkig?’’. Je hebt pas 1 week met hem, je leert elkaar stapje voor stapje kennen, maar als het zo gaat… hoe gaat het dan als je bijv. 1 jaar bij elkaar bent?..

En is ie al online geweest?

dankje voor jullie reacties,
ik ga het denk ik ook uitmaken met hem.
Het is alleen wel moeilijk, omdat ik nog wel verliefd op hem ben & hoe gek het ook klinkt nog heel veel van hem hou.
Hij is nog niet online geweest, maar als hij dat komt ga ik eerst even vragen waarom hij alles heeft gelogen en waarom hij mij dan heeft gevraagd terwijl hij toch alles bij elkaar liegt…

als je m blijft zou hij je alleen nog maar veel meer pijn doen.
dus dump hem, dat soort jongens zijn gewoon verschrikkelijk

Idd en het word alsmaar moeilijker… (om hem te dumpen)

(: en al nieuwe/verdere ontwikkelingen?

Ik heb niet alles gelezen, alleen de essentiële zaken en ik denk dat hij je playt, vooral omdat je zei dat je hem nog leuk vond, weet hij dat hij sowieso kans maakt.
Deze jongen moet vergeten worden. (wat een zin :’)

Ik ook, haha.

Maar toch snap ik wel wat je voelt, heb vorig jaar ongeveer hetzelfde gehad…
Zijn er al verdere ontwikkelingen? =’]