ik heb dus een probleem en ik zit er heel erg mee !
mijn beste vriendin vindt al heel lang een jongen leuk, en ongeveer een maand geleden ging ze met hem afspreken en ik ging mee.
Het was hartstikke gezellig, maar wat ik nooit had verwacht was dat ik gevoelens voor hem zou krijgen.
We hadden veel ping gesprekken en het klikte goed, waardoor we een aantal keer hebben afgesproken, dat was ook super gezellig.
Uiteindelijk heb ik ook met hem gezoend, dat is inmiddels al meerdere keren voorgekomen, en mijn vriendin weet hier totaal niks van.
Maar net toen ik dacht dat het echt goed ging tussen ons, ging hij weer meer naar haar, en heeft ook tegen haar gezegd dat zij het mooiste is wat hem is overkomen. Hij heeft alleen geen zin in vaste relaties.
Maar dus net nadat ik veel voor hem voelde, ging hij weer naar haar, en hij blijft maar tegen mij zeggen dat ik ze beste vriendin ben, en doet de laatste tijd heel droog tegen mij, maar als ik dat tegen hem doe wordt hij weer boos??
Ten eerste weet ik dus echt niet wat hij nou wilt en ten tweede voel ik me echt ontzettend schuldig tegenover me vriendin, en ik weet nu echt niet meer wat ik moet doen !