ik weet echt niet meer wat ik moet doen?

heel veel mensen zeggen dat ik het moet uitmaken maar andere weer niet help me! (ik heb een vriendje maar ik heb een andere jongen ontmoet en die begin ik steeds leuker te vinden en me vriendje begin ik steeds minder lleuk te vinden maar ik durf het denk ik niet uittemaken…)

een andere jongen leuker vind kan ook een opvliegertje zijn omdat hij even iets anders is dan je vriendje, maar luister naar je gevoel, en als je het uit maakt vertel dan ook dat je een ander leuk vind.

succes

upje

hoe oud ben je?
hoe lang ken je je huidige vriendje al?
hoe lang zijn jullie bij elkaar?
hoe lang vind je die andere jongen al leuk?

ik ben 12
3 maanden
een week
4 dagen

LOL, dumpen dan maar.

Als je die andere jongen leuker vindt, lijkt het me sws het beste dat je het met je huidige vriendje uitmaakt.

Ik zou als ik jou was even wachten of je die gevoelens voor die andere jongen blijft houden, die heb je tenslotte pas 4 dagen…
Maar als je op een gegeven moment niks meer voor je vriendje voelt moet je het wel uitmaken, lijkt me.

Is 1 topic niet genoeg?

Fuck of. Sorry dat ik het zag, maar jij zit in het stadium ‘‘kinderverkering’’. Waar maak je je druk om? Dump hem gewoon want je vind een andere jongen na 1 dag msnen zogenaamd al heel leuk. Wat stelt het dan allemaal voor?

http://forum.girlscene.nl…niet/list_messages/191911

HAHA epische faal.