ik weet echt niet meer wat ik moet doen

Hallo allemaal,

ik ken al een tijdje een hele leuke jongen en ben in de meivakantie met hem naar het tikibad geweest. Het was super leuk. hij heeft me toen een kusje op me mond gegeven. 1 tje maar. we hebben niet gezoend of zo.

We vonden het allebei super leuk.
Maar ik heb nu al een hele tijd niet meer met hem gepraat ook niet op whatsapp. Maar 2 keer na het tikibad. En in die gesprekken deed hij ook heel kortaf. ik durf niet echt meer een gesprek te beginnen want ik vind dat hij dat eens een keer moet doen.

Het is zoon leuke jongen!!

heeft iemand tips??

moet ik toch een gesprek beginnen ( wat moet ik dan zeggen) want de gesprekken gaan niet altijd vanzelf.
of moet ik maar gewoon wachten. ( ben bang dat hij me dan vergeet)

Ik herken het verhaal… Ik weet dat het moeilijk is om leuke jongens te vergeten, maar denk eens goed na, vind je hem egt leuk? Vind je hem leuk genoeg om misschien verschrikkelijk voor schut te staan voor hem? Als je antwoord hierop nee is dan zou ik als ik jou was ook gewoon het zelfde doen als hem, kortaf zijn en niet zelf actie ondernemen. Maar als je antwoord ja is zou ik als ik jou was het gewoon aan hem vragen. Vragen waarom hij zo anders doet dan eerst. En dan gewoon zn antwoord afwachten! Geloof het komt goed!! Xx Elise

Ps kijk ook even bij mijn forum

*topic :stuck_out_tongue_closed_eyes:

thanks!!

hoe heet jou topic fakegirl??

Verliefd op mn buurjongen… Voor de 2de keer…

En graag gedaan ik hoop dat het helpt…