Ik weet echt niet meer wat ik moet doen

weg

Dat is niet echt eerlijk van je vriendin… Jij probeert ook alleen maar te helpen/hun relatie te redden. Heb je al goed met haar gepraat? Vraag waarom ze precies boos is, waar ze bang voor is? En leg uit dat je totaal geen bijbedoelingen hebt en dat je alleen maar wil helpen… Hopelijk snapt ze je. En anders moet je haar maar even laten. Ze koelt vanzelf af.
Succes in ieder geval!

Dankje, en ja ik hoop het echt…

Ja ik heb alles gezegd wat ik maar kon bedenken…

Ik snap het wel, zij is even boos op die jongen/vindt hem even niet meer leuk, als jij net met hem gaat praten en hem beter leert kennen. Ik denk dat je haar gewoon even moet laten afkoelen, want ik zou op zo’n moment ook niet helemaal helder meer kunnen denken. het is in ieder geval heel goed wat je gedaan hebt hoor(:

Ja daar begin nu eigenlijk aan te twijfelen of dat goed was.

ik snap je vriendin niet echt.
haar ex snijdt zichzelf & jij probeert hem daarbij te helpen, omdat je precies hetzelfde probleem had, daar is toch niets mis mee?
je helpt hem alleen maar, & dat is goed van je.
ik denk dat je vriendin nog inderdaad moet begrijpen dat dit helemaal niets met de relatie tussen haar & haar ex te maken heeft.
laat haar er maar even over nadenken.
& als het een echte vriendin is, zal ze uiteindelijk echt wel terugkomen.

Ik snap je vriendin, ze vertelt dit denk ik niet zomaar tegen iedereen. Ze verwacht jou steun want jij bent haar beste vriendin en niet de zijne, en verwacht niet dat jij je ermee gaat bemoeien, het is nl niet jou zaak.

Respectloos is trouwens niet het goede woord wat zij gebruikt, dat slaat nergens op want respect heb je wel!!

Weet die vriendin dat jij het ook hebt gedaan? Zo nee, misschien (als je dat wilt natuurlijk) kun je dat aan haar vertellen op een moment dat ze wat rustiger is, zodat ze het beter begrijpt. Als ze het al wel weet denk ik dat je het maar even moet laten allemaal, maar als ex om je hulp vraagt, kun je dat hem natuurlijk wel geven. :slightly_smiling_face:

Heel goed dat je bent gestopt trouwens, dat is echt heel knap van je!

Bedankt…

-

Ze draait vast wel weer bij.

-

Upje…

^

Upje want ze is nog steeds boos op me en ik weeet niet meer wat ik moet zeggen of doen

Laat haar dit forum lezen, misschien snapt ze hoe jij tegenover deze situatie staat en wat de rest van de mensen hier ervan vinden. Ik ben het trouwens eens met wat je gedaan hebt. Succes